חלון בלגי מעוצב עם חלוקה

בלגי

פרופיל איכותי

חלונות בלגים

מה שמאפיין חלונות בלגיים הינו ממדים שאינם סטנדרטיים, אשר נבדלים מן החלונות הסטנדרטיים. בשל כך, אדריכלים ומעצבי פנים עושים שימוש בחלון בלגי כאשר הינם מעוניינים ליצור אפקט של תקרה גבוהה, מכיוון שהקווים האנכיים של חלון בלגי תורמים רבות ליצירת אשליה של גובה. כאשר המקום צר, חלון בממדים סטנדרטיים מעניק פחות אור לעומת חלון בלגי, אשר עשוי להשתרע מן הרצפה עד לתקרה.
חלונות בלגים
המגרעת המובילה של חלון בלגי מקורה במנגנון הפתיחה שלו. בפרט כאשר מדובר אודות מנגנון הפתיחה של חלונות בלגיים מסורתיים, שעשויים מפלדה ומסורבלים, מתרחשות שתי בעיות שכיחות – קודם כל, החלון יכול ליפול, בעיקר כאשר מנסים נמרצות לסגור אותו. שנית כל, יש בעיה בפתיחה של החלון או בהזזה שלו, לרוב בשל החלודה וכל מיני פגיעות בצירים של ההזזה.

מערכת חלונות בלגיים בגלריה

חלונות מעוצבים

כאשר הנכם מתכוונים לרכוש חלונות לדירה שלכם, משמעותי שתדעו כי עסקינן אודות מוצר שמהווה את חלון הראווה של כל דיירי הנכס. משמעותי ביותר כי תבחרו חלון שיהיה עשוי מחומרי גלם איכותיים, שהוא יהיה איתן, שיתקינו אותו בצורה מקצועית ושהוא יעניק הגנה ואיטום בפאת מזג האוויר. אך במקביל לכך, כאשר בוחרים חלונות לדירה חדשה או לאחר שיפוצה, אין מומלץ כי תתפשרו ותרכשו חלונות פשוטים. חלונות מעוצבים מעניקים תחושה מיטבית יותר למי שנמצא בתוך הדירה, ולמי שמתבונן מבחוץ על הדירה שלכם. על הבית מבחוץ. קיימות דירות שבהן יש חדרים שחלון צר או קטן יראו בהן נפלא. אך כאשר הדירה בעלת חדרים גדולים, כאלה שהנכם מעוניינים להעניק להם נראות טבעית, או נראות מוארת במהלך היום באור שמש טבעי, כי אז זה יבוצע כהלכה על ידי התקנה של חלונות גדולים בעלי עיצוב מתאים.

חלונות אלומיניום מעוצבים למשרד ולבית

פרופיל בלגי

פרופיל אלומיניום בלגי מהווה את המלה האחרונה בתחום של העיצוב. מרבית המעצבים והאדריכלים, ששמם יצא לפניהם, במדינת ישראל וברחבי תבל, מבכרים לעשות שימוש בפתרון של פרופיל בלגי אלומיניום עבור בנייה של חלונות, מרפסות, תקרות ודלתות כניסה ומעברים. מדובר אודות פתרון חינני ואסתטי במיוחד ואפשר להבחין בשימוש בו בכל גלריית שערים, פרגולות ומעקות של בתי העסק הכי מצליחים בתחום של עיצוב בתים וגינות.

פרופיל אלומיניום בלגי מעוצב לחלונות הבית

חלונות אלומיניום

אחד מן היתרונות המובילים של חלונות אלומיניום בא לידי ביטוי ביכולת שלהם לבודד רעשים בדירה שלכם. הווה אומר, חלונות אלו הינם טובים יותר בהקטנה של הרעשים החיצוניים מאשר חומרי חלון אחרים. אם אתם גרים באזור עם הרבה תנועה או סתם זקוקים לשקט על מנת לישון טוב, ייתכן שתהיו מעוניינים במסגרת של חלון מאלומיניום.

חלון אלומיניום בחדר עם מנגנון פתיחה הזזה ודריי
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן