אם אתם מחפשים לחדש את חזית הבניין שלכם יש לנו את הפתרון הטוב ביותר בשבילכם, חיפוי אלוקובונד. אלקובונד הינו לוח אלומניום העשוי משני לוחות, שבתוכם יש חומר מבודד בשם פולסטירין, דבר ההופך את החומר למוצר המושלם לחיפוי מבנים. מעבר לכך, לחומר זה יש מגוון רב של יתרונות רבים הוא קל משקל, בלתי שביר, מבודד, עמיד בכל מזג אויר, והנראות שלו הינה מרשימה ומיוחדת. יתרונות אלו הופכים את האלוקובונד למוצר שימושי ואיכותי לחיפוי מבנים.

חיפוי אלוקובונד במלון בהרצליה

קיימות שתי אפשרויות לחיפוי מבנים, האחת הינה אלוקובונד והשנייה הינה פח אלומיניום בעל יכולת כיפוף, וניתן לבחור את המידות שלו והעובי שלו. את אלוקובונד ניתן לצבוע בכל צבע רצוי ובמגוון רחב של סגנונות דמוי שיש דמוי עץ ועוד דבר המאפשר למעצבים לעצב אותו לפי ראות עינכם.

חיפוי קיר אלוקובונד מה מיוחד בו?

חיפויי הקירות צריכים למלא שני תפקידים עיקריים הראשון הראשון, הגנה על הקיר מפני פגעי מזג האויר, והשני הוא עיצוב החזות או הנראות של המבנה תהיה מרשימה למדי. קיימים סוגים רבים של חיפווים למבני חוץ החל מצבע מיוחד על הקיר, אריחי קרמיקה, ובחיפויי פח ואלומניום. הבחירה שלהם תשתנה בהתאם לצרכים של המבנה והאווירה שאותה תרצו לשוות לו.

אלוקובונד הינו חיפוי אלומיניום חיצוני לקירות שעשוי מלוח מרובד בעל יתרונות רבים, אשר גורמים לו להפוך לחומר המומלץ ביותר לחיפוי מבנים. חומר אלקופונד הוא עשוי מלוח אלומניום, המורכב משטחי אלומיניום בעובי של 0.02 ס"מ, במרכזו נמצא חומר בשם פולטישרן, שמחממים את החומר בחום גבוה. דבר הגורם ללוחות האלומניום להתאחד ולהפוך ליחידה אחת חזקה במיוחד.

התוצאה הסופית של תהליך היא קבלת חומר בעל יתרונות רבים העמיד לפני מזג אויר, בלתי שביר, חזק מאד, עמיד בפני חומרי ניקוי וחומרים כימקליים אחרים. ובעל מראה נקי ואסטטי. יתרונות אלו הופכים אותו לייחודי על פני חומרי החיפוי האחרים, הקיימים בשוק, ובשנים האחרונות ניתן לראות אותו מופיע במגוון רחב של מקומות.

חיפוי קיר כאלמנט עיצובי לבית

אם אתם רוצים לשפץ את הבית, ולהפוך את החלל לנעים יותר ומזמין, ואינכם רוצים להשקיע סכומי עתק בהחלפת קרמיקה. חיפוי קיר מאלקופנד הינו הפתרון הטוב ביותר לכם. חיפוי קיר נועד לשני מצבים להגנה מפני פגעי מזג האוויר, ואלמנט עיצובי. האדריכלים וחביבי העיצוב מחבבים את החומר הזה מאד, משום שהוא מגיע במגוון צבעים ובמגוון רחב של סגנונות, ומפני קלות המשקל שלו הוא נח להתקנה על מגוון רחב של קירות, הן קירות חיצוניים, והן קירות פנימיים. ניתן להתאים את החיפוי המעוצב הן לקירות הקיימים בבית , לאריחי הקרמיקה, ולרהיטים הקיימים בחדר, ללא צורך בקניית רהיטים חדשים, לפיכך ניתן לחפות את הקיר אלוקובונד בהתאמה אישית לשאר הרהיטים ובעיצובים שונים, כך שכל מעצב יוכל להתאים את החיפוי במדויק לרהיטים הקיימים.

חיפוי קירות חוץ

בנוסף עלות אלוקובונד, לעומת חיפויי קיר אחרים, נמוכה במיוחד כך שניתן להתאים בתקציב נמוך מיוחד אלמנט עיצובי לקיר שיראה מושלם. כמו כן מפני שאפשרויות העיצוב הבלתי מוגבלות שלו הוא מתאים למגוון רחב של שימושים בתעשיה, מסחרי, מגורים ועוד. כמו כן החומר ידידותי לסביבה דבר ההופך אותו טוב לשימוש בלי שהסביבה תינזק, וכן הוא משמש לבנייה ירוקה.
אם כך ניתן לומר, כי בשל הסגנונות הרבים והגוונים הרבים, החומר הינו אהבת האדריכלים ומעצבי הפנים, העושים איתו שימוש רב מאוד בעיצוב הבית וחיפוי הקירות

אלוקובונד בחיי היום יום

האלוקובונד הינו מוצר שימושי בחיי היום יום, המשמש מעבר לחיפוי מבנים ולפריט עיצובי עכשווי, משמש כחומר ייצור לשלטים חוץ ולשלטים של זהירות בדרכים, כך שניתן לפגוש אותו גם בחיי היום יום. בשלטים האלו החומר אלוקובונד בעל שלוש שכבות שנוצר משילוב של אלומניום ופלסטיק. השלטים המיוצרים מחומר זה ניתנים להתקנה קלה בכל סוגי הקירות, וכן דלתות ואף כרקעים לשלטים. יתרונו של החומר בעמידות לפגעי מזג האוויר וחוזקו, גורם לו לשמש למגוון רחב של שימושים ואצל מגוון בעלי מקצוע. עורכי דין, רופאים, סוכני ביטוח, מרפאות, חברות הייטק, ועוד מגוון רחב של שימושים וחברות. השלטים האלו יכולים לשמש כשלטי פנים והן כשלטי חוץ.

התקנות חיפויי קיר מקצועיות

רצוי להתקין את חיפוי האלקובונד רק בעזרת בעלי מקצוע מורשים ואין להתקין את החיפוי לבבד. גם חיפוי אלקובונד הינו חיפוי המיועד בעיקר למבני תעשיה ופחות לשימוש פרטי כך שהתקנה מקצועית היא חובת המציאות ואין לזלזל בכך.

אלוקובונד מחירים מידות ונתונים טכניים

לוחות אלוקובונד מפרט
עובי: 2 עד 4 מ"מ
רוחב: אקסובונד: 1000*2000/ 1220*2440/ 1500*3000/ 1500*4000/ 5000*1500 מ"מ

X-BOND PVDF: 1500*4000/ 1250*4000/ 1500*5000 מ"מ

אלוקובונד-מפרט-6

מאפיינים ויתרונות:

אקסובונד

להדפסה ישירה על הלוחות, חוזק מכני רב, לא שביר ולא נסדק, עמיד לכימיקלים וממסים, עמיד במזג האוויר, חזות אחידה ומושכת, נוח, אין צורך בחימום, לכיפוף, לחריטה, קל. בשימוש בשילוטי פרסום, חיפוי קירות מתקנים ומכונות, עיצובים לריהוט. ניתן להזמין בגדלים שונים.

X-BOND PVDF

מיועד לחיפוי וציפוי של מבנים. עמידות גבוהה, אישור תו תקן, מעכבי בעירה, שילוב פרופילים דקורטיביים, פשוט להתקנה והרכבה והתאמה לשטח. ניתן להזמין בגדלים שונים.

התקנת חיפוי אלוקובונד

התקנת אלוקובונד משתנה במחירה מעבודה לעבודה אך ניתן לומר כי המחיר הינו בין 150-200 למטר לא כולל חומרים ועבודה ולפני מע"מ יש תוספת מחיר לבעיות בגישה למבנה ולצורך בפיגומים.

מצב חיפויי הקיר בתעשיה כיום

עד לא מזמן מבנה תעשייתי היה נראה משמעם ולא מזמין צבוע בשלכט אפור, היום מבני תעשייה ומפעלים רבים בין אם מדובר במפעל שמייצר מוצרי פלסטיק או במפעל לחומרי ניקוי, ניתן לבחור את חיפוי הקיר המתאים ביותר. היתרון בחומר קיר אלוקובונד, שהוא מעבר לעמידות שלו לפגעי מזג האוויר, מבני תעשיה משתמשים בו בכדי ליצור פריט עיצובי למבנה תעשיה, שנצבע עד היום באפור. בנוסף לכך מכיוון שהחומר הינו חומר מבודד, ובנוסף לכך הוא דוחה כימלים ושאר חומרים, החומר המושלם לחיפוי מבנה תעשיה.

לסיכום: חומר אלוקובונד הינו חומר זול בעלותו בייחוד לחומרים אחרים לחיפוי מבנים הוא קל לתחזוקה נגד קורוזיה ועמיד בפגיעות מזג האוויר דבר ההופך את החומר לוחומר המושלם ביותר לכן ניתן לומר כי חומר זה הינו בשימוש בתעשייה בעיקר ופחות למגורים. הוא מאפשר למבנה להחזיק זמן רב בפגעי מזג האוויר. ומאפשר למבנה להיות מעוצב מאד ולא צבוע בצבע משעמם. חומר זה גרם למבני התעשייה להיות חזקים.

דילוג לתוכן