יש פחים שנעים, כדאי ומומלץ ליפול בהם… אחד כזה הוא חיפוי פח אלומיניום. אחת הסיבות לכך שבשנים האחרונות רווח השימוש בפח אלומיניום לחיפוי היא התכונות של החומר ואפשרויות השימוש הרבות בו. לוחות בגדלים שונים מאפשרים כיסוי וחיפוי של שטח גדול בזמן קצר. משך ההתקנה קצר ומתבצע במהירות וביעילות על ידי אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים של חברה המתמחה בייצור ובהתקנה של פרגולות, גדרות וחיפויים שונים עשויים אלומיניום.

התקנת סופית חיפוי פח אלומיניום

יתרונות ותועלות באמצעות חיפוי פח אלומיניום

חיפוי פח אלומיניום מספק בידוד טרמי מצוין, המאפשר שמירה על טמפרטורה קבועה בתוך המבנה. החומר חזק וקשיח, עמיד בפני השפעות מזג אוויר קיצוני, חסין מפני אש, לא מחליד, ניתן לעיצוב בצורות ובצבעים שונים, לרבות בצבע דמוי עץ, המשווה לבית חזות כפרית חמימה וטבעית. חשוב לציין, כי חיפוי פח אלומיניום מתאים לא רק לחיפוי חיצוני של קירות מבנה אלא גם לחיפוי פנימי.

העדר הצורך בתחזוקה המייתר השקעת זמן וכסף אף הוא שיקול חשוב בבחירה בחיפוי מחומר זה. הואיל וניתן ליהנות מחיפוי אלומיניום במשך שנים רבות, נכון להידרש אל העלות שלו בראיית התועלת הגלומה בו. האפשרות לשוות חיפוי זה מראה של עץ טבעי באמצעות צביעה, היא סיבה מספיקה כשלעצמה להעדיף חיפוי מחומר עמיד, איכותי ובטיחותי זה על חיפוי מעץ, המושפע מתהליכי בליה שונים, דליק, ומחייב תחזוקה שוטפת.
חברתנו תשמח לסייע למי מכם שיבחרו לחפות את קירות ביתם או המבנה התעשייתי שלהם באמצעות פח אלומיניום. שנים של ניסיון ושיפורים מתמידים על פי משוב מלקוחות הפכו אותנו למומחים בתחום. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע, ייעוץ והצעת מחיר מסודרת.

הדרישה שלכם לחיפוי פח אלומיניום איכותי ובטיחותי מתכתבת עם האחריות והמחויבות שלנו לספק לכם אותו ולשרת אתכם כלקוחות מועדפים שלנו.

פח אלומיניום חיפויים

קצת על הצוות שלנו

הצוות של טיפטופ אלומיניום הוא צוות מקצועי מאוד,בעל ניסיון של שנים בתחום עבודות אלומיניום. צוותינו מקפיד על עבודה מסודרת, נקייה ומדויקת להפליא. אצלנו העבודה נעשית טיפטופ – עד הפרט הקטן ביותר.
הצוות של טיפטופ מקפיד מעל הכל ולפני הכל על אמינות ולכן נבחרו האנשים הטובים ביותר והאמינים ביותר כדי להרכיב אותו. אמינות אצלנו היא מילת המפתח ולכן כשאנחנו מגיעים אל הלקוח השקיפות היא מלאה וכל דבר שנסגר בפגישה מיושם טיפטופ.

צוות טיפטופ הוא כאמור צוות מקצועי מאוד ואמין מאוד והמחיר? המחיר בהתאם. אמנם אצלנו המחירים הם לא הנמוכים ביותר אבל הם בהחלט מחירים תחרותיים בתחום עבודות אלומיניום, שנגישים כמעט לכל כיס.

דילוג לתוכן