גדר אלומיניום לגינה

גדרות לגינה

התקנת גדר בגינה

גדר אלומיניום לגינה היא תוסף חשוב מאד לבית, הן מבחינת בטחון ובטיחות, והן מצד שמירה על הפרטיות. האלומיניום הוא מתכת אל-חלד, מה שמקנה לו חוזק וביטחון. תכונותיו הייחודיות, והעובדה שהוא אינו מתעקם כתוצאה מלחות, יציב מאד, וחסין ממצבי חום קיצוניים, מקנה לו תכונות בטיחותיות. בטיחות הגדר היא בראש מעינינו, שכן הגדר נמצאת בסביבת אנשים וילדים, ולא היינו רוצים שמישהו יפגע ממנה חלילה. גדר העשויה מאלומיניום הינה גם קלת משקל במיוחד, ובמקרה של סערה או אסון טבע חלילה, היא לא תהווה מכשול או סכנה עבור הסביבה. הגדר תוחמת את השטח ומאותתת לסביבה שלכאן לא נכנסים. היא גם מהווה מחסום שימנע מהילדים וחיות המחמד לצאת לרחוב ללא השגחה, ותספק לכם רגיעה נפשית ביודעכם שהם בטוחים גם כאשר הם בגינה.

גדר אלומיניום לגינה
גדר אלומיניום לגינה
גדר אלומיניום
גדר אלומיניום
גדרות אלומיניום
גדרות אלומיניום
גדרות
גדרות

גדרות אלומיניום – מדברים על עיצוב

הקמת גדר לגינה מאלומיניום, אינה רק תוחמת את שטחכם בצורה ברורה, אלא גם מאפשרת לכם לשדר לסביבה ולרחוב את המסר אותו בחרתם. את האלומיניום ניתן לצבוע במגוון צבעים, ויש אפשרות להזמין גדר בשלל עיצובים מרהיבים. תוכלו גם לכוונן את רמת הפרטיות בה הנכם חפצים. לדוגמא, אם יש לכם גינה יפה ומושקעת, ואתם רוצים להשוויץ, תוכלו להזמין גדר עם פסים אופקיים, בעלי מרווחים גדולים יחסית. אם אתם רוצים לקיים מסיבות בריכה סוערות, בד בבד עם שמירה על פרטיות המשתתפים, תוכלו להזמין גדר אטומה כמעט לחלוטין מעיני הסביבה. ניתן להזמין גדרות עם עיטורים שונים, גדרות עם קצוות משוננים, וגדרות עם תיל מלמעלה. בחירה בגימור דמוי עץ טבעי תשרה אווירה חמימה וכפרית, בעוד בחירה בגימור מטאלי, כסוף או לבנבן תאותת לסביבה שכאן גר מישהו עדכני ומתקדם.

בניגוד לגדר מעץ, הדורשת צביעה מחודשת, שיוף, וריסוסים נגד טפילים, וגדר מברזל הדורשת תחזוקה מתמדת כגון טיפולים מונעי חלודה, צביעה שנתית ועוד, גדר לגינה מאלומיניום חוסכת לכם את כל זה. הגדר נצבעת בתנור, בטכניקה מיוחדת, שנועדה לשמר את הצבע למשך שנים רבות. האלומיניום הוא חומר קל מאד לתחזוקה, ובעל עלויות תחזוקה מינימליות. קל מאד לשטוף אותו, באמצעות זרנוק מים פשוט וקצת סבון, והוא אינו דורש תיקונים תכופים. האלומיניום הוא חומר יציב יותר מפלסטיק, ועמיד יותר מעץ או ברזל, ולכן בחרנו להשתמש בו עבור גדרות.

בטח שמעתם כבר שבחים רבים על האלומיניום, עמידותו, גמישותו ויופיו. יתרון נוסף של האלומיניום, ולדעתנו לא פחות חשוב, זה עצם היותו של האלומיניום חומר ידידותי לסביבה. האלומיניום הוא מתכת שקיימת בכדור הארץ, ולא נדרשים תהליכים זוללי אנרגיה על מנת להפיק אותה. עיצוב האלומיניום גם הוא קל מאד, ואינו דורש מכשירים מסורבלים הפולטים גזים רעילים. בתהליך ייצור גדרות האלומיניום, לא נכרתים עצים, וכך אנו שומרים על הריאות הירוקות של כדור הארץ – מצרך יקר שהולך ונעלם אט אט. גם תהליך המחזור של אלומיניום אינו דורש הפקת אנרגיה מורכבת. דרך נוספת בה האלומיניום שומר על איכות הסביבה היא העובדה שהוא אינו דליק, ולכן במקרה של שריפה חס וחלילה, אין חשש שהגדר תפלוט גזים רעילים.

אז אם ברצונכם לשמור על הפרטיות, לתחום את הגינה, ולעשות זאת בסטייל בלי להתפשר על ביטחון ובטיחות, גדר אלומיניום לגינה היא האופציה המושלמת עבורכם. צרו אתנו קשר, או דפדפו באתר הבית שלנו כדי לקבל השראה ורעיונות לעיצוב.

גדרות אלומיניום

דילוג לתוכן