בחירת חיפוי קירות

בחירת סוג החומר לחיפוי קירות היא תוצאה של שיקולים הכוללים התייחסות לאיכות החומר, לחזותו, לאווירה הרצויה בו, לרמת הבידוד שלו ועוד. הקירות חשופים לעין כול, לכן דיירי הבית מייחסים חשיבות רבה לבחירה בחיפוי יפה ואסתטי. חיפוי קירות יכול להיעשות באמצעות אבנים טבעיות ומשתלבות, בריקים, עץ, אלומיניום דמוי עץ ועוד.

חיפויים

חיפויי קיר מאלומיניום – טרנד חדשני

חיפוי פח אלומיניום מתאים לאתרים מסחריים, לפארקי תעשייה ולמבנים גדולים וזאת כדי ליצור מראה אחיד, נקי, אסתטי ומוקפד במעטפת החיצונית שלהם. לחיפוי זה יתרונות רבים ובהם: הגנה מפני לחות ורטיבות, מגוון עיצובים, דרגות עובי רבות, בידוד מצוין מפני קור וחום וחיסכון אנרגטי כתוצאה מכך, בידוד אקוסטי ועוד.

חיפוי פנימי באלומיניום דמוי עץ מאפשר ליהנות מהיתרונות הגלומים בחיפוי עץ מזה ובחיפוי אלומיניום מזה: איכות ובטיחות מרביות ומיטביות של אלומיניום עם מראה כפרי, חמים וביתי שיוצר העץ.

על מנת לשדרג, להעשיר ולהעצים את האפקט החזותי של הקירות ניתן לשלב בין חומרים שונים, לרבות מקטעים של זכוכית. שיפוץ מבנים הוא הזדמנות לחדש ולרענן גם את חיפוי הקיר ובכך לשוות להם מראה חדשני, עדכני ומודרני.

חשיבות הייעוץ עם מומחים לחיפוי קירות

לפני שבוחרים בסוג החומר לחיפוי קירות רצוי ומומלץ להתייעץ עם מומחים, כדי שלא תיגרם עגמת נפש בשל בחירה לא מושכלת, שלא נלקחו בה בחשבון שיקולים שונים.
חיפוי קירות פנימיים יכול להיעשות גם באמצעות עץ, הואיל והוא אינו חשוף לשמש ולגשם ולפיכך לא צפוי להישחק. עם זאת, הבחירה בחומר זה לחיפוי הקיר מחייבת פעולות שונות של תחזוקה כדי לשמור על איכותו ועל מראהו.

חיפוי קירות בפח אלומיניום

רצוי וכדאי לבצע לבחור את חומר וסוג החיפוי בשלב של התכנון האדריכלי של הבית, כמו גם עם מעצב(ת) פנים, אבל החשוב ביותר הוא לסמוך על הטעם האישי שלכם.

חיפוי קירות בעבודה

בחיפוי קירות בעבודה, השימוש בחיפוי מאלומיניום הוא אחת מהאפשרויות המובילות והמועדפות ביותר. המאפיינים הייחודיים של האלומיניום מספקים פתרונות מעולים לקירות בכל סוגי העבודות. הנה מה שכדאי לדעת על חיפוי קירות באלומיניום:

בקיצור, חיפוי קירות באלומיניום הוא בחירה מעולה למי שמחפש פתרון עמיד, אסתטי ונוח לתחזוקה לכל סוגי העבודות.

דילוג לתוכן