סגירת מרפסות בחלונות אלומיניום

המשפחה מתרחבת, או שמא מעגל החברים? הגיע הזמן להרחיב את השטח הביתי שלכם! סגירת מרפסת משולבת חלונות היא פיתרון זמין ויעיל למצוקת המקום בישראל. היא מספקת לכם את האפשרות להרחיב את שטח הבית המקורה, ובד בבד מותירה את האופציה להשתמש במרפסת כשטח אירוח חיצוני בימים נעימים.

סגירת מרפסות בחלונות אלומיניום

מהי הכדאיות של סגירת מרפסת עם חלונות, ובאילו חומרים ניתן להשתמש כדי לנצל את חוק הפרגולות?

שילוב נכון של חלונות בסגירת המרפסת יוסיף יופי וחן לביתכם, ע"י כניסת אור שמש טבעי, והכנסת הנוף אליכם הביתה.
רוצים להוסיף חדר לבית, אך לא רוצים לאבד את הנוף המקסים הנשקף מהמרפסת? שלבו חלונות גדולים בסגירת המרפסת, ותרוויחו משני הכיוונים!
צריכים שטח אחסון מאוורר וקרוב לבית? או אולי שטח עבודה פרטי? סגרו את המרפסת, והתקינו בה חלונות שיאפשרו לאור ולאוויר להיכנס, תוך השארת הרחוב בחוץ.

מרפסות סגורות
 
מרפסות סגורות עם חלונות
 

מרפסות סגורות טיפטופ

מהו חוק הפרגולות, ומדוע אלומיניום הוא הפתרון האידיאלי לסגירת מרפסת?

בימים עברו, בסגירת מרפסת היתה תהליך מורכב, שדרש אישורים והיתרי בניה שניתנו בקושי רב ע"י הרשויות. היום, מאז שנכנס לתוקפו "חוק הפרגולות", ניתן לסגור מרפסת ללא היתרים מיוחדים, כל עוד נעשה שימוש בחומרים קלים, כמו אלומיניום. יש לשים לב לסגור את המרפסת בצורה שתשתלב בעיצוב הכללי של הבניין, ולבדוק ברשות המקומית אם חלים הגבלים מסוימים בבנינכם.

לכן, אנו בטיפטופ ממליצים לכם לחשוב ברצינות על האופציה של סגירת מרפסת עם אלומיניום. האלומיניום הינו חומר קל ועמיד ביותר, קל לפירוק והרכבה, וגמיש מבחינה עיצובית.

הוא אינו מחליד, ואינו מתעקם או נשבר כתוצאה מתנאי מזג אוויר קיצוניים. חומרים אחרים המשמשים לתוספות בניה, חשופים לפגעי טבע. העץ חשוף לפגיעת תולעים, ריקבון כתוצאה מגשם ולחות, ואף התלקחות במצבי חום קיצוניים. הברזל הוא אמנם חומר עמיד יותר, אך לחות וגשם יובילו להתפשטות חלודה, שעלולה לסכן את יציבות המבנה. כאשר הברזל מחליד הוא מתעקם ויכול להישבר, ועקב משקלו הרב, הוא עלול להוות סכנה ממשית לסביבה. לעומתו, האלומיניום הוא קל מאד מבחינת משקל, ולכן אינו מהווה סכנה ליקיריכם אם חס וחלילה יארע כשל בבניה או אירוע טבע אימתני.

האלומיניום הוא חומר גמיש מאד, המגיע בשלל גדלים, צורות וצבעים. ניתן להתאימו בקלות לעיצוב החיצוני של הבניין, ולאווירה אותה אתם רוצים להשרות בביתכם. בנוסף לכך, האלומיניום הינו חומר קל לניקוי, ואינו מצריך תחזוקה שוטפת. שלא כמו עץ המצריך שיוף וצביעה כל תקופה, או ברזל המצריך בדיקה מפני חלודה.

סגירת מרפסת עם חלונות

איך כדאי לקרות את המרפסת אותה אנו רוצים לסגור?

קירוי המרפסת יכול להעשות בכמה אופנים. אנו ממליצים על אחת משתי האופציות הבאות: גג של פנלים מאלומיניום, או פרגולה מתכווננת מאלומיניום עם אפשרות לסגירה מוחלטת. בחירתינו באלומיניום כחומר הגלם המומלץ הינה בגלל שהוא חומר קל ועמיד, המורכב בקלות, ולכם אינו נוגד את "חוק הפרגולות" החדש, שנכנס לתוקף ב2014. בחוק נאמר שתוספות בניה, כולל פרגולה ו/או מרפסת, אינן דורשות היתר מיוחד כל עוד הן נעשות עם חומרים קלים.

גג של פנלים העשוי מאלומיניום הוא פתרון נפלא. הפנלים הם קלים, מבודדים, ומשתלבים בטבעיות עם מראה הבית. הפנלים עשויים משכבות של אלומיניום, וביניהם חומר מבודד, המשמש כמגן הן מפגעי מזג האוויר, והן כמבודד אקוסטי מפני הרעש המגיע מהרחוב.
גג המורכב מפנלים מאלומיניום יאפשר לכם לעבוד, לישון ולנוח במרפסת הסגורה, ללא הפרעות מבחוץ, ובכל תנאי מזג האוויר.

גג הפנלים הוא גם פתרון מצוין למקומות בהם שיפוע גדול הוא לא אפשרות ריאלית. אם מבחינת העיצוב החיצוני של הבניין, ואם מבחינה הנדסית. גגות הפנלים מותקנים עם שיפוע מינימלי, ובכך פותרים בעיות עיצוביות והנדסיות, עוד לפני שהן צצו. השיפוע הקטן של הפנלים גם מנצל היטב את שטח הפנים של החלל אותו אתם סוגרים, ומספק מקום אחסון חיוני, שהיה אובד אם היה שיפוע.

אופציה נוספת היא פרגולה מאלומיניום, עם אופציית סגירה מוחלטת. פרגולות מאלומיניום הן קלות ועמידות לאורך זמן. ניתן להזמין פרגולות עם אחוזי הצללה מתכווננים, כך שבימים נעימים, בהם יש משב רוח קריר, נפתח את ההצללה, ונזמין חברים למנגל, או קולגות למשקאות. נוכל לתלות כביסה לייבוש, וברגע שמתחיל טפטוף, לסגור את הפרגולה עד הסוף. בימים בהם השמש יוקדת או הגשם מצליף, נסגור את הפרגולה לחלוטין, ונוכל לשבת בנחת עם המשפחה או החבר'ה, לצפות בטלוויזיה, או לשחק במשחקי חברה נחמדים. בצורה זו, נוכל לנצל בכל עונה את שטח המרפסת החשוב לנו כל כך, ללא הצורך בשמשיות מסורבלות שיגינו עלינו מפני השמש, או ביריעות פלסטיק להגנה מהגשם.

סגירה עונתית במרפסת בית למקום אוכל

סגירת מרפסת כפיתרון ישראלי אולטמטיבי

לסיכום, סגירת המרפסת עם שילוב של חלונות היא פתרון יעיל במיוחד לדייר הישראלי. היא מאפשרת לך להוסיף חדר, פינת אירוח או פינת עבודה ללא בירוקרטיה מסובכת וללא הוצאות כספיות עצומות הכרוכות בבניית חדר חדש. היא מספקת לך פרטיות, אך בד בבד מאפשרת להשאיר את הנוף והאווירה של מרפסת. שילוב נכון של חלונות ייצור את האווירה אותה אתם מחפשים. חשוב לבחור קירוי המתאים לצרכיכם, כמו גג פנלים מאלומיניום או פרגולה מתכווננת. כדאי גם לשקול את השימוש בחיפוי קירות אלומיניום

האלומיניום כחומר גלם הוא אופציה מרכזית בגלל עמידותו, קלותו, וגמישותו. אך אנו ממליצים עליו במיוחד בגלל שהוא נחשב כחומר מותר מבחינת "חוק הפרגולות"-חומר אמין, קל משקל, וקל להקמה ופירוק.

דילוג לתוכן