דלת כניסה עם זכוכית

דלתות-כניסה-מאלומיניום-לבית

האם מדובר בטרנד? האם מדובר בדבר מה אופנתי שיחלוף מן העולם? האם דלת כניסה מזכוכית? יכולה להחזיק מעמד אל מול איתני הטבע? אלו הן שאלות מצוינות. בעבר היו משתמשים בזכוכית עבור דלתות כניסה, כנראה במקומות שרצו שייכנס אליהם אור – שכן זכוכית היא חומר נהדר לאפשר מעבר של אור – ועל כן עשו בהן שימוש במקומות כמו בניינים, בהם שילבו דלתות כניסה מזכוכית.

מדוע דלת עם זכוכית?

דלתות אלומיניום תל אביב

נדמה, שעם השנים – "הטרנד" הלך וצבר תנועה ומומנטום. טרנד, אגב זו מילה שמגיעה אלינו משנות ה-1590, או כך תועד באתר מסוים בו בדקנו את מקור המילה, ומה שנאמר אודות שורש המילה זה עצם המשמעות שלה – שמסמל תנועה בישורת, כלומר – הכיוון אליו המים זורמים, נעים, ומשנים כיוון בתוך נהר. האם "הטרנד" של דלתות הכניסה מזכוכית עדיין איתנו – או יחליף כיוון בהתפצלות הבאה בנהר? ובכן, נדמה שהוא עדיין כאן, ואין סיבה שייפסק – לא שאנחנו מומחים ויכולים לנבא זאת, אלא שנדמה לנו שאביזר כל כך יפה בוודאי יהיה בשימוש זה זמן רב כל עוד זה מיטיב עם הכלל שעושה בו שימוש. על כן, עם השנים, התחילו לעשות שימוש בדלתות כניסה מזכוכית, גם עבור בתי מגורים – אולי כדי כביכול "להגדיל" את החלל והמרחב, שכן נדמה שיש פחות ופחות קירות קשיחים וחסומים כאשר חלק מהם עשויים זכוכית שקופה שמאפשרת, כביכול – מעבר של החלל שמחוץ לבית, כביכול אל תוך הבית. כמו גם – הנושא של האור, כפי שנגענו קודם – יכול להוות מוקד משמעותי, שכן מדובר באור נוסף שפשוט נכנס לבית, ו/או למבנה.

דלת כניסה מעוצבת מאלומיניום

שכן מדובר כאן במעין אור טבעי, אור מקרני השמש – שפשוט נכנס במהותו אל פנים הבית – כך שגם ניתן לחבר את פנים הבית למה שמחוצה לו – בעיקר אם דלת הכניסה מזכוכית מחברת בין הבית לבין הגינה כמו במקרה של דלת הזזה חיצונית לגינה – אפשר כך לראות מה "קורה בחוץ", ביתר קלות ולהרגיש חיבור אל החוץ, במידה ובאופן מסוים.

בידוד ואיטום לדלתות כניסה מזכוכית

דלת הזזה של חלון בלגי

כשזה נוגע לדלתות כניסה מזכוכית – חשוב לגלות טרם הבחירה בהן – אם יש להן למעשה את היכולת לוודא איטום ובידוד – כך שחומרים מבחוץ לא יכולים להיכנס – בין אם זה טיפות הגשם, או רעשים. כך שדלת כניסה מזכוכית יכולה להיות חזקה מספיק כדי להשאיר בחוץ גם אנשים שלא אמורים ולא נרצה להכניס, וגם את תנאי מזג האוויר. וכאשר, הן באמת אטומות ומבודדות – הן יכולות כמובן לשמור על גם בידוד טרמי. שזה נהדר.

חלונות בלגים הזזה לסלון

לדלתות כניסה מזכוכית, יש את היכולת להיות מבודדות. זכוכיות למעשה יכולות להגיע עם תקן של בידוד. בין הסוגים של זכוכיות אלו נוכל למנות שניים מהם – אלו הן זכוכיות הטריפלקס, שיש להן 3 שכבות ביניהן – והבידודית, וכאשר אנשים שוקלים איזה סוג בידוד הם מבקשים מן הזכוכית שלהם – הם יכולים לבחור מתוך 2 הסוגים הללו, או סוגים אחרים אם ישנם בזמינות ובכדאיות. יש שיגידו, שהטריפלקס, באופן ספציפי – הינה זכוכית בטיחותית יותר, כמו גם יקרה יותר – על כן יכולה להיות בחירה נהדרת לשימוש עבור יצירה של דלתות כניסה מזכוכית.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: ‫info@top-alum.co.il‬
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים

הזכוכיות של דלתות הכניסה

פרופיל אלומיניום מסילה תחתונה

 יכולות להיות מאוד עמידות, חזקות, איכותיות ואטומות – והן מורכבות כנראה על קונסטרוקציה של פרופילים ממתכת הולמת, כדי לאפשר מידה גבוהה של עמידות, מפני שחיקה וענייני מזג אוויר, יחד עם אטימות מלאה ככל האפשר, וכזו שתאפשר את הבידוד התרמי האפקטיבי ביותר שניתן – בו בזמן שיאפשרו לשלב אי אילו אלמנטים שונים סביב הדלת כמו חיפויים שונים, מסגרות עץ, פאנלים מסוגים שונים וכיוצא בזה.

דילוג לתוכן