דלת מעוצבת מפרופיל בלגי

בדרך כלל, כאשר אומרים דלת פתיחה בלגי מתכוונים לדלת מאלומיניום, אבל למעשה המקור שלה הינה דלת מברזל. הסטייל הזה מאופיין בפרופילים של אלומיניום צרים, אשר הינם בעלי פני שטח שאינם חלקים. בדלתות אלו אפשר לבצע סינרגיה של אלומיניום צבוע עם זכוכית נקייה או לחלופין זכוכיות מסוגים שונים.

דלת ברזל בלגי

דלת ציר בלגית

דלת ציר בלגי משמשת בדרך כלל לפתח צר יותר. כמו כן, דלת ציר זאת עשויה להגיע בכל מיני תצורות, כמו למשל – דלת דו כנפית או בסינרגיה עם קבועים, ובאופן הזה להעניק פתרון אף למפתח רחב יותר. זאת ועוד, הדלתות הללו אפשריות לביצוע סינרגיה ביחד עם קירות מסך. המנעד הרב של דלתות אלו מעניק מענה לכל מיני גדלים ולכל מיני צרכים של מפתחים. כאשר הנכם מעוניינים לרכוש דלת כזאת, עליכם להביא בחשבון את השימוש הרצוי שלכם, הווה אומר – לדלתות שאמורות להיות בשימוש אינטנסיבי בפרט, עליכם לאפיין דלת HD וצריך לאפיין אביזרים מתאימים לשימוש זה.

צפו בעוד:

דלת בלגי 4300

דלת קליל בלגי 4300 מאופיינת בבידוד אקוסטי מועט, בפרופיל של פתיחת ציר , בבידוד תרמי בינוני, בעובי של פרופיל צר , ומתאימה לגדלים של מפתח קטנים . המחיר שלה הינו גבוה למדי. הדגם הזה של דלת כניסה מעוצב בסגנון של פרופיל ברזל בלגי מעודן, אשר מגיע במנעד רב רחב של צבעים ועיצובים, תוך כדי שמירה על מגוון הסגולות של דלתות מאלומיניום חזקות, עמידות ובטיחותיות.

חלון-ויטרינה בלגי 4300
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
חלון קליל 7300

דלתות אלומיניום של קליל

דלתות אלומיניום של קליל נחשבות לבין הדלתות הכי מסיביות והכי ממוגנות שאפשר למצוא במציאות העכשווית בשוק. אל מול דלת מעץ, אשר מחייבת המון תחזוקה או דלת מברזל שיכולה להחליד בחלוף הזמן, דלת מאלומיניום עשויה ממתכת קלה יותר, אשר לא מחלידה ובשל כך מכילה בתוכה שלל יתרונות. בנוסף לכך, אפשר לצבוע את דלתות האלומיניום בכל גוון שבו הנכם מעוניינים ולבצע סינרגיה בהן עם אלמנטים ססגוניים מזכוכית, חלונות, פרזולי ברזל, וכיוצא בזאת. המעלות של הדלתות הללו הן רבות, בתוכן ניתן לכלול את הנ"ל –

צפו במוצרים קשורים:
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן