מה זה חלון בלגי?

ההגדרה של חלון בלגי

מדובר במערכות של חלונות ודלתות, היוצרות סינרגיה של דקורציה בסטייל של חלון ברזל, ביחד עם איכויות של חלון מאלומיניום. הנראות הינה רומנטית וכפרית. החלונות בעלי נראות דומיננטית ומתאפיינים בהמון מצבים סינרגיה של חלקים קבועים וחלוקות פנימיות בכנף של החלון.

לצפייה בדגמי ואפשרויות חלונות בלגיים ליחצו כאן: חלון בלגי

פרופיל בלגי 4300 של קליל דלת

חלונות בלגים תמונות

מה מוסיף החלון הבלגי

חלונות בלגיים מוסיפים נראות או לחלופין סטייל כפרי לנכס. חלק מסוגי החלונות הנפוצים בחלוקת פרןפיל בלגי הם חלונות צרפתיים, חלונות ויטרינה וחלונות למרפסת ולסגירת מרפסות. בעשור האחרון עושים שימוש בחלון בלגי אף בכל מיני בתי עסק, שבהם האדריכלות ועיצוב הפנים הינם חיוניים, כמו למשל – בתי מלון, מסעדות, יקבים, או לחלופין בתי קפה. עם הגודל המיטבי והדקורציה הספציפית שלהם, חלונות בלגיים דומיננטיים ביותר בחדר. התקנה של חלון בלגי בדירה שרק עכשיו נבנתה אפשרית לניהול יותר, בשל כך כי אפשק להתאים את הדקורציה של לחלון הבלגי. מאידך, התקנת חלון בלגי בדירה קיימת, הווה אומר – החלפה של חלון קיים, קשה יותר מפאת הסיבה שלדירה כבר נמצא הסגנון הקיים.

פרופיל בלגי מאלומיניום

פרופיל חלונות אלומיניום, מחליף את הברזל, ששימש בשנים קודמות עבור ייצור של חלונות. אלומיניום מהווה מתכת קלה, שעמידה בפרט. אפשר להתקין חלונות אלומיניום במרבית המסגרות, בלי כל קשר לצירים, למסילות או למנגנון ההרמה. הינם אין נדרשים להיות סימטריים, בשל כך שאפשר לחלק אותם לכמה חלקים בלתי הומוגניים, לעיצובים עכשוויים ועדכניים. חרף הדקורציה העדינה, המבנה שלהם איתן. עם הנוחות ושאר סגולותיהם השונים באה העלות הגבוהה שלהם. אין כל רתך בקיא בעבודה עם חלונות בלגיים, לרבות הייצור שלהם.

חלון אלומיניום בלגי יתרונות

חלון ברזל בלגי חסרונות

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן