חלונות מבודדים

בידוד רעש

בידוד קור

טיפ טופ אלומיניום: חלונות מבודדים ממיטב היצרנים

חלונות מבודדים אטומים לרעש בטיפ טופ אלומיניום

חלונות אטומים לרעש עשויים בעצם להפחית את רמות הרעש עד תשעים וחמישה אחוז, באופן כזה שהינם מהווים באמת שיטה מועילה ביותר ותוכלו להבחין ביתרונות אדירים באמצעותם. אחד היתרונות המובילים הינו שהנכם אין בהכרח עשויים להחליף את החלונות שנמצאים בבית שלכם, באופן כזה שיתאימו לחלונות אטומים לרעש. אפשר להתאים חלונות אלו מאחורי החלון הקיים שלכם ואז להחליק אותם לפתיחה, כאשר ברצונכם לפתוח את החלון הראשון. היתכנות זאת הופכת אותה לאופציה קיימת עוד יותר בשביל מי מבינכם שסובל  מרמות רעש מוגזמות.

חלון פנורמי

חלון בידוד: גלריית תמונות

חלונות מבודדים אקוסטיים

הנכם יכולים לרכוש חלונות כפולים או משולשים אשר נוטרתם להמעיט בצורה ניכרת את הרעש, הלא הם חלונות אקוסטיים. משמעות הדבר שהיתכנות זאת תדרוש מכם החלפת החלונות הקודמים שלכם, על מנת להתאים את החלונות בעלי זיגוג כפול, אבל מדובר במענה אפקטיבי ביותר. המטרה של חלונות אקוסטיים הינה להעניק עוד שכבה לסינון הרעש החיצוני ולהמעטה ניכרת של הכמות רעש שמגיעה לדירה שלכם. הזכוכית לרוב עבה מעט יותר לעומת חלון סטנדרטי ועובי נוסף זה באמת יסייע בידכם להרחיק את הרעש מהנכס שלכם.

חלונות אלומיניום מבודדים

בחלונות אלומיניום פרופיל משקוף חלון מתכת עשוי מאלומיניום עשוי להחזיק מעמד עד שלושים שנה כאשר מתחזקים אותו באופן מיטבי. הגורם לזאת קשור לצורה שבה היצרנים מטפלים באלומיניום בטרם שהינם מעצבים אותו למסגרות ובעמידות בפני קורוזיה טבעית של המתכת. חוזק גבוה – באלומיניום יש מה שמדענים מכנים יחס חוזק ומשקל גבוה. הנכם עשויים לקבל חומר עמיד וכבד או חומר חלש שהוא קל. קיימים אף חלונות אלומיניום מבודדים, אשר ישמרו על טמפרטורות חמות או טמפרטורות קרות לאורך זמן רב.

סדרת חלונות קליל

חלונות בלגיים מבודדים

חלונות מבודדים עשויים להוות השקעה יקרה לדירה שלכם, אבל הינם אפקטיביים באופן ניכר עבור מניעת הפסדי חום בעונת החורף ובשמירה על החום בעונת הקיץ. חלונות חד חלוניים לא חסכוניים באנרגיה, ומעדיפים העברת אוויר. החלפה שלהם בחלונות מבודדים, תחסוך לכם הרבה הוצאות של חימום ושל קירור ותעזור לכם אף בהמעטה של צריכת הדלק, ותאט את פליטת הפחמן שתורמת לשיבוש האקלים העולמי.  האם חלונות בלגיים מבודדים טוב יותר עם פרופיל בלגי? כשהחלון נמצא במקום אסטרטגי או במפתח רחב, האופציה הטובה ביותר להשגת עיצוב יחד עם בידוד היא שימוש בפרופיל בלגי. חלונות בלגיים הם שיא העיצוב בתחום החלונות ומייצרים ניראות ויעילות. 

חלון-יציאה-לגינה-מאלומיניום
זכוכית אטומה לרעש

זכוכית אטומה לרעש נועדה לספק עוד שכבה לסינון הרעש החיצוני ולהמעטה ניכרת של הכמות שעוברת לביתכם. הזכוכית לרוב עבה קצת יותר לעומת חלון סטנדרטי ועובי נוסף זה ממש יסייע לכם להרחיק את הרעש מן הנכס שלכם. קיימות זכוכיות ברמות ריבוד שונות המתאימות לבידוד בעצמה אחרת לכל סוג ריבוד. זכוכית כפולה, או זכוכית טריפלקס, משפיעה על כמות היכולת לבידוד אקוסטי או בידוד תרמי שיכול לייצר החלון.

קירות זכוכית טריפלקס
בידוד בכל הבית

כדי להשיג בידוד תרמי או אקוסטי מכל הפתחים בבית, מומלץ להשתמש בדלתות לבידוד פתחים בהם חלונות לא קיימים. דלתות אלומיניום מומלצות משלימות את מראה החלונות ומייצרים קו עיצוב אחיד, בנוסף לדלתות אלומיניום קיימות אפשרויות רבות מאוד לעיצוב וייחודיות. דלתות כניסה או דלתות פנים, בכל אלה ניתן ורצוי ליישם אפקט בידוד כדי ליצור חללים שקטים ובריאים למחייה או עבודה שוטפת.

דלתות אלומיניום לבניין
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן