טיפ טופ אלומיניום
קליל לוגו

חלונות קליל

חלונות קליל הם בעצם מגוון רחב של סוגי חלונות. ביניהם פרופיל הדגל של החלון הבלגי הפופולרי וכל סוגי החלונות. כמו גם מוצרים אחרים, כמו מעקות קליל, הנותנים מענה לפונקציה קצת שונה. חלונות קליל הם קטגוריה של חלונות, שעל אף השם המכליל – ניחנים באיכות משותפת לכולם – ייצור במפעלי חברת קליל.

חלונות של קליל

בין המוצרים שנמצאים בקטגוריית החלונות של קליל אפשר למצוא את החלון הפופולרי חלון בלגי: הקליל הבלגי 7300, כמו גם קליל 4300. מדובר בדגמי פרופיל חלון קליל – אשר מיושמים למטרות שונות בחלל הבית. 

לדומה, את ה-קליל 7300, אפשר להתקין בעיקר על חלונות הזזה גדולים, שמפתחם עולה על 1.3 מטר. בעוד את ה-קליל 4300 אפשר להתקין בכל מפתח חלון, בכל גודל – עבור כל סוגי חלון ספציפיים, חלונות ציר בלבד.

 

חלונות קליל תמונות

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
מה מיוחד בייצור במפעלי חברת קליל ?

ראשית , סביר שמדובר במפעלים הממוקמים בארץ, כנראה באזור כרמיאל. שנית כל, יש כאן חברה מקומית, שיש לה ערך מוסף בייצור מוצרים המגיעים לקהל היעד המקומי – ישראלים. כך שזו בחירה בתוצרת כחול לבן. ולבסוף, חלונות קליל הם החלונות המותקנים ברב בתי האב בישראל, האיכות של סדרת החלונות היא שם דבר. חלונות קליל נחלקים לדגמי חלונות אלומיניום מכל הסוגים.

 

חלונות אלומיניום מחיר
קצת רקע על יצרנית חלונות קליל

מדובר גם על חברה שנסחרת בבורסה של תל אביב, החל משנות השמונים. כלומר, יש אנשים שבאופן פעיל רוכשים בעלות וחלקים מן החברה, בהתבסס על הביצועים שלה בשוק. הביצועים של קליל בשוק, מתבססים בין השאר – על ההסכמה של בעלי מקצוע להשתמש במוצרים שלהם, בעת שהם עובדים עם לקוחות. בעלי המקצוע הללו מסכימים לעשות זאת מלכתחילה, כי הם מאמינים שקליל מציעה איכות גבוהה יתר-על-המידה, לפחות בהתבסס על השוואה למוצרים קיימים אחרים בשוק, שאותם בעלי מקצוע יכולים להשתמש בהם. כך שבעלי מקצוע, לפי אתר "מידרג", מספרים שאם מוצר מגיע עם חותמת איכות של קליל, הוא כנראה שווה את המחיר, ושווה את ההתקנה. כך שסדרת חלונות קליל יכולה לספק לאנשים שמעוניינים, בחלון, את האיכות שבהתקנה הרמטית, אטומה, יציבה ועמידה לאורך זמן.

 

חלון-יוקרתי-מעוצב

"A WINDIW TO A NEW WORLD"

בכל שאלה אנו זמינים למענה, התאמות והצעות מחיר לכל דגמי החלונות. צוותי ההתקנה שלנו עומדים לשרותכם וישמחו להעניק מנסיונם ומהידע הרחב שצברו בתחום החלונות, כדי לסייע לכם בבחירת החלונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם. אצלנו כל הפרופילים וכל הרכיבים הם רכיבי איכות ללא פשרות. נשמח לעמוד לשרותכם
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן