חלונות אלומיניום לבית

איכות

בטיחות

למה עדיף חלון מאלומיניום?

יתרון ניכר של חלונות אלומיניום לבית הינה שהוא עשוי להיות זול באופן ניכר ממסגרות חלונות שונות. כמו למשל, מסגרות עץ עשויות לעלות הרבה יותר מחלונות אלומיניום ומחייבות תחזוקה רבה. מסגרות פלסטיק, כמו לדוגמא מפי וי סי עשויות להיות זולות יותר מאלומיניום.

חלונות אלומיניום עשויים להחזיק מעמד עד שלושה ארבעה עשורים. הגורם לזאת טמון בכך כי אלומיניום עמיד באופן ניכר יותר בפאת אלמנטים חיצוניים לעומת מסגרות שונות, דבר שהופך אותם למועדים לריקבון כתוצאה מכך.

כל מיני גימורים יכולים לדרוש טיפול רב יותר מאחרים, אבל בסך הכללי ניקיון זריז של הזכוכית והמסגרת כל חודשיים שלושה יעזור בהורדת סיאוב ויגן על חלונות מבריקים.

התאמה לכל מיני דקורציות – בגלל אופן ייצור האלומיניום, החלונות הללו עשויים לענות בקלות על מפרט דקורציה ספציפי שלכם, תוך כדי שמירה על חוזקו הגלום של החומר.

חלון לבית מאלומיניום עשויים להשיג בקלות שיפורים בהעלאת החום ואובדן החום דרך חלונות בשיעור של עד שישים אחוז, בסינרגיה עם הפסקה תרמית, המתחרים בעץ יקר יותר.

חלונות עם פרופיל אטום כראי וזכוכית בעובי המספק בידוד מרעש וצלילים, יכול לייצר לכם שקט בעת סגירת החלונות.

התקנת חלון אלומיניום בבית

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים

חלון סלון

חלונות סלון גדולים מכניסים אור טבעי. חלונות מהרצפה עד התקרה מכניסים המון אור יום טבעי שמסב לדירה להיראות מזמינה יותר. על פי מחקרים נמצא, כי בני אדם נהנים לבלות במקום שיש בו אור השמש ותרים אחר מקום שבו יוכלו להשיג את החשיפה המקסימלית.

חלונות למטבח

התקנת חלונות למטבח חינניים מעניקה לכם מרחב מהנה יותר. כבר לא תחושו צפופים בפנים. לאורחים שלכם יהיה יותר מקום להסתובב ולהתערבב עם יתר האורחים שלכם. חלונות גדולים מצוינים בשביל סיפונים, מרפסות ופטיו, או שטח בילוי מורחב מחוץ לסלון או לאזור המטבח.

חלונות לחדר שינה

במידה ויש בבית שלכם חדר קטן וצפוף, חלונות לחדר שינה מזכוכית גדולים עשויים להעניק לכם אשליה של יותר מקום. חלונות גדולים אלו מספקים לכם נוף בלי כל הפרעה של החוץ, מה שבסופו של תהליך מסב לחדר להרגיש מחובר כלפי חוץ. במפתחים קטנים יותר חלונות הזזה הם הפתרון הכי טוב, הפתיחה לא גוזלת ממרחב החדר ומאפשרת חדירת אור ושמש פנימה.

חלון הזזה בלגי 1700

אז מה מיוחד אודות חלון בלגי? המסגרת של חלון בלגי הינה מסגרת עדינה ודקה בפרט, יש בה שימוש מינימלי במתכת ושטח גדול של זכוכית. כמו כן, החלון הבלגי הינו איתן, אטום ועמיד.

חלונות קליל

חלונות קליל כוללים את כמעט כל סוגי החלונות. חלון בלגי קליל, חלונות הזזה, חלונות ציר ועוד, את פרופילי האלומיניום מיישמים בייצור חלונות ואף בשיווק של דלתות אלומיניום לבית לפנים וחוץ.

קליל 7300

1. חיתוך של ארבעים וחמש מעלות בפינת הכנף.
2. פרופילים צרים, מעוצבים ומעודנים. גמישות תכנונית לאדריכל או מתכנן למנעד רב של היתכנויות דקורציה.

קליל 4900 לעומת קליל 2000

1. קליל 2000 מאופיינת כסדרה לשימוש פנימי בלבד, אל מול קליל 4900, אשר מיועדת לעשיית שימוש בין פנים לחוץ בשביל מבני ציבור.
2. קיים הבדל בעלות בין קליל 2000 לקליל 4900, אבל המעלות התפקודיות של קליל 4900 שוות הרבה יותר מהפרש המחיר.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן