דלת בלגית לכניסה

דלת כניסה מברזל בלגי

כאשר רוצים להרכיב איזו דלת כניסה טובה, מן הסוג האיכותי "הזה", שיכול לתמוך את המבנה מבחינת אבטחה, עמידות, יציבות, אטימות, בידוד, איכות וכמובן – נראות – ייתכן שדלת הכניסה מברזל בלגי – יכולה לאפשר את כלל היתרונות הללו – כל עוד היא איכותית ומתאימה לצרכים, לא באופן גלובלי ולא מאבחן – אלא באופן שבוחר בדיוק את הסוג המתאים, מתוך שלל והיצע דלתות הכניסה מהברזל הבלגי – כדי לראות מי מהן יכולה להתאים למפרט הרצוי.

דלת ברזל בלגי

ובכן, דלת כניסה מברזל בלגי – אינה עוד דלת פלדה סטנדרטית – שיכולה לעשות עבודה מעולה באבטחה, איטום ובידוד הבית מכל מה שנמצא מחוצה לו, אם נרצה להניח זאת כך. המילה סטנדרט, אגב, מתוך בדיקה שלנו – מסמלת למעשה איזשהי איכות גבוהה – שהכלל נמשכים אליה, מתאספים סביבה, ומבקשים להתאים צורתם אליה. בעבר היה ביטוי "סטנדרט המלכים", שזה למעשה הרף שאנשים שואפים אליו, כמו גם מקבלים את הסמכות ממנו, עבור מנדט לענייני ממלכה שונים. על כן, על אף הסטנדרט שדלת פלדה "סטנדרטית" מציעה – האם ניתן לשאוף ולהשוות צורה אליו, ובו בזמן לאפשר נראות שונה, שאולי נראית יותר מעוצבת מאשר "רצינית וחזקה", ועם זאת, שואפת לאותו "סטנדרט" בטיחות של דלתות פלדה "סטנדרטיות"?

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים

דלת כניסה בלגית שמחזיקה מעמד

ובכן, ייתכן כי דלתות כניסה מברזל בלגי יכולות בהחלט לאפשר את זה. לדוגמה, ניתן להזמין דלת מברזל בלגי שמגיעה עם המוטיב העיצובי של דלתות בלגיות "סטנדרטיות", ועם זאת שרוב שטח הפנים שלה עשוי מלוח אלומיניום חזק וקשיח – בעוד במרכז שלה, ניתן יהיה לשלב את אלמנט הזכוכית בעיצוב הבלגי, עם פרופיל האלומיניום התואם. אבל זה כאשר מדובר באלומיניום – מה הדין לגבי ברזל? ובכן, באופן כללי – ברזל כחומר הוא חזק, בהחלט חזק. אלא שהוא לא עמיד לאלמנטים של הטבע – כך שהוא יכול לחוות תהליך של התחמצנות, מה שיוביל לחלודה – מה שלמעשה יחליש את הרכבו ויכולתו להישאר עמיד וחזק. על כן – או שיש לתחזק אותו, או להכין אותו מראש לשימוש כדלת כניסה – כדי שיוכל לתפקד בכך באופן מיטיב. אם הכוונה היא עדיין לאלומיניום, גם כאשר מדובר על ברזל בלגי – הרי שאין את אותו עניין, שהרי אלומיניום לא מתבקש לתחזק – לאור כך שאין הוא רגיש להתחמצנות (נקראת גם קורוזיה, או שיתוך) באותה מידה, מה שמאפשר לו להישאר עמיד בפני תופעות מזג האוויר לזמן רב.

דלת הזזה של חלון בלגי

פרופיל דלת בלגי

בכל אופן, כאשר מקפידים לשלב אלמנט ברזלי מופגן בדלת, כך שהיא שומרת על חוזקה, יכולת האיטום והבידוד שלה – ועל פני זה משלבים לוחות זכוכית באמצע הדלת, לשם דוגמה – כך יהיה ניתן לשלב גם את אלמנט הזכוכיות – שזה יכול להיות נפלא ומדהים – כי אז יהיה ניתן ליהנות מהיתרונות של דלתות זכוכיות – שהם, בין השאר – כניסה של אור טבעי לבית, כמו גם תחושת המשכיות עם המרחב שנמצא מחוץ לבית. על כן, אלו הם היתרונות, פחות או יותר – של דלת בלגית, ואם ניתן יהיה לשלב בהם, יחד עם המראה – גם מידה גבוהה של בטיחות, איטום ובידוד – הרי שייתכן שיש דלת מתאימה בהחלט. מעבר לכך, שניתן גם להתאים אותה לרבים מן המפתחים – ואף להתאים אותה אישית כך "שתתאים", באופן דומה למה שעושים עם חלונות בלגיים, שאפשר לחתוך את הפרופילים שלהם כך שהם יתאימו למפתחים בגדלים "לא סטנדרטיים". ייתכן שדלת החלומות ניתנת להתאמה אישית דומה. אם כי, זה כמובן יצריך את הבדק האישי של כל אחד שמעוניין בכך – גם כדי לבדוק אם זה אכן מתאפשר, וגם כדי לבדוק תקנים שונים של בטיחות, עיצוב, נראות, עמידות (במזג האוויר, בין השאר), בידוד, אטימות וכן הלאה. זה הכל לעכשיו, תודה על קריאתך.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן