חלונות עם פרופיל אלומיניום בלגי

ויטרינה

פנורמי

חלון בלגי

חרף הכינוי המוליך שולל של חלון בלגי, המקור שלו הינו בכלל במדינת אנגליה. הפרופיל הבלגי אשר יוצר מברזל היווה תחליף איתן לחלון מעץ. במהלך השנים חדר האלומיניום לתחום, ובמציאות העכשווית פרופיל האלומיניום הבלגי נפוץ שכיח ביותר. מה שמייחד אותו הוא שהמסגרת של החלון הבלגי הינה מסגרת עדינה ודקה בפרט, בעלת שימוש מועט במתכת ושטח גדול של זכוכית. כמו כן, החלון הבלגי הוא איתן, אטום ושריד. את הפרופיל הבלגי אפשר לעצב בהתאם לטעם האישי שלכם, והינו נותן בידכם יצירת מנעד רב של חלוקות, צורות, גדלים וצבעים אשר מסבים לחלון שלכם נראות ספציפית והופכים אותו לעוד רהיט בדירה שלכם.

פרופיל בלגי קליל לחלון בסלון

חלונות בלגים הינם למעשה חלונות אשר הפרופיל שלהם הוא מורכב מחיתוך דק ועדין בפרט ועשוי מחומר מתכתי. כל מיני לוחות של מושמים בין הפרופילים של החלונות הבלגיים, וכפועל יוצא, החלונות הבלגים בעלי פרופיל בלגי מורכב במרביתו מזכוכית והשימוש במתכת הוא מזערי. החלונות הבלגים נותנים בידכם שפע רב של חלוקות ועיצובים, ואפשר להתאים את הגדלים והצבעים שלהם בהתאם לטעם האישי ולסטייל של המקום.

חלון: גלריית תמונות

חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום בלגים הינם מסוגננים, אלגנטיים ועדינים יותר בנראות שלהם. האסתטיקה של החלונות אלומיניום באה לידי ביטוי ביופי שבפשטות, בניקיון, בשימוש בקווים מועטים ודקים. כל הנ"ל יוצרים פתחים בעלי מראה מינימליסטי ועכשווי, אשר מעניק את הכבוד לנוף בחוץ להיות המוביל בתחום בצורה אופטימלית במסגרת של חלון אלומיניום. על פניו נראה כי חלון אלומיניום בלגי, אשר מתהדר בקווי מתאר נקיים, סגפניים ומלבניים, משמש כמסגרת הכי מיטבית לנוף, תוך כדי החדרת כמות של אור רבה למקום.

חלונות אלומיניום ויטרינה הזזה ומסך

חלונות לבית

חלונות לבית, שעשויים מפרופיל בלגי, מהווים חלונות איכותיים, אשר מעניקים בידוד מושלם לנכס ומנגנוני נעילה מרתיעים. האיכות של חלון לבית הינה רבה, אבל הדקורציה ספציפית וניתן להתאימה אל הנכס והצרכים שלכם.

חלון הזזה למפתח רחב מאוד

חלונות לבניינים

קיימים הרבה סוגים של חלונות לבניינים, ומתוכם הנכם ממש משתמשים רק בסוגים ספציפיים שהנכם רואים במהלך היום יום במדינת ישראל. ראוי לציין את החלון לבניין הבלגי, שמונה כמה דגמים ותת סוגים והן ווריאציות שאינן צפויות שייתכן שלא נצפו בעבר, בשל כך כי מה שמייחד את הסוג הזה של חלונות, הינו ההיתכנות להתאים אותם בצורה אישית גם לפתח הנכס, מפתח החלון, וכיוצא בזה.

פח אלומיניום חיפויים

חלונות למסעדות

חלונות למסעדות אשר אין עמידים, יעשו לכם חיים קשים במידה ותידרשו להשקיע בהם הוצאות עבור תחזוקה, כאשר חשיפה לקרני השמש או לרטיבות עשויים לסכן את העיצוב שלהם ושל כל המסעדה שלכם. חלונות בלגיים מאלומיניום עשויים להוות קלף מנצח שלכם בראייה קדימה, כאשר הינם מקיימים עוד היבט משמעותי והינו בידוד תרמי ובידוד אקוסטי שיעניק ללקוחות של המסעדה שלכם אווירה חמה ורגועה, מבודדת ממה שקורה מחוץ למסעדה.

חלון קליל 9000 רחב
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן