סקר שוק: מחירון תריס חלון

תריס

חלון

תריס עם חלון

במידה והנכם תרים אחר דרך של שיפור בדירה שלכם בשביל החלונות, והנכם מעוניינים להוסיף אלגנטיות לסביבה הביתית שלכם, אין ספק כי האפשרות הטובה ביותר עבור זאת היא לרכוש תריס עם חלון, אשר עשוי לשפר בצורה דרמטית את האסתטיקה וכן להעצים את היופי של הבית שלכם..

סוגי תריסים חשמליים

תריסים חשמליים הינם תריסי גלילה, אשר הפתיחה והסגירה שלהם מבוצעת באמצעות מנוע חשמלי ולא בצורה ידנית. קיימים כל מיני סוגים של תריסים חשמליים, להלן נפרט אודות סוגי תריסים חשמליים המובילים –

תריסים חשמליים לדלת וחלון

תריסי שלב מוקצף

תריסים אלו עשויים מהחומר אלומיניום דק ובו יש פוליאוריטן מוקצף, חומר אשר מבודד אקוסטית ותרמית. תריסי שלב מוקצף מתאימים לחלונות בגודל של עד שלושה מטר, בשל כך כי בשטחים גדולים יותר נוצרת להם סוג של בטן, הווה אומר – הם מתחילים להתעגל פנימה, דבר אשר מפריע לפתיחה ולסגירה שלהם ונראה אף פחות אסתטי.

תריס חשמלי קטן וסגור

תריסי שלב משוך עם שלב אור

בתריסים אלו קיימים רווחים גדולים יותר בין השלבים באופן הזה שלא נדרש לפתוח את כולם, כדי להחדיר אור לנכס. בנוסף לכך, בבתי קרקע ובקומות נמוכות אפשר לבצע סינרגיה ביחד עם שלב אור רצועות ביטחון, שיחזקו עוד יותר את התריסים וימגנו את הדירה מפאת פריצה.

צפו בעוד סוגים של תריס אור

תריס אור חצי סגור

תריסי פלסטיק חשמליים

 אין מתקינים כמעט במציאות העכשווית תריסי פלסטיק כתריסים חשמליים, בשל כך כי העלות שלהם דומה כמעט לגמרי לעלות של תריסים מוקצפים, אשר הינם איכותיים פי כמה וכמה מהם. במידה ויצא לכם לראות אותם, דעו כי הינם מכילים רק פלסטיק והינם קלים ביותר. תריסי פלסטיק חשמליים מתאימים לכל הפתחים בדירה, חלונות או דלתות, עד גודל של 1.3 מטר.

מחירים ממוצעים של תריס חשמלי

קיימים בשוק כל מיני מחירים של תריסים, הבאנו לפניכם שלוש דוגמאות–

  1. עלות של תריסי שלב מוקצף הינה בין ארבע מאות וחמישים לבין שש מאות ₪ למטר רבוע.
  2. עלות של תריסי שלב משוך הינה בין שמונה מאות לבין אלף ₪ למטר רבוע.
  3. עלות של תריסי שלב משוך אור הינה בין תשע מאות וחמישים לבין אלף ומאתיים ₪ למטר רבוע.

מחירים ממוצעים של חלונות אלומיניום

טווח מחירים של חלונות אלומיניום תלוי במנעד רב של היבטים. העלות שלהם תלויה בחומרים שהנכם רוצים לשלב, במורכבות של ההתקנה שלהם, בגודל ובסוג שלהם. מחירים לדוגמה – התקנה של חלון אלומיניום סטנדרטי עשויה להיות בעלות של שלוש מאות ₪ למטר מרובע, מאידך התקנה של חלונות בגודל רגיל, בסינרגיה עם חומר כגון עץ, עשויה להאמיר למחיר של אלפיים ₪ למטר מרובע.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים

חלון: תמונות נוספות

חלונות שהותקנו
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן