מנוע תריס חשמלי

תריס חשמלי מהווה תוספת מופלאה לכל נכס, בשל כך שהינו מוסיף פונקציונליות, מודרניות, ויעילות לנכס, ומבצע זאת בהרבה סטייל. במידה והנכם עדיין מתחבטים בינכם לבין עצמכם, המשיכו לקרוא ותגלו את כל היתרונות של התריס החשמלי.

יתרונות של תריס חשמלי

התקנת תריס חשמלי מאלומיניום
  • דקורציה – תריס חשמלי מוסיף המון לאווירה עכשווית ואלגנטית לדירה, שהופכת למתקדמת בן רגע.
  • שליטה על מיזוג – האטימה המלאה שנותן תריס חשמלי נותנת בידכם שליטה על כמות החום או הקור שנכנסים לנכס שלכם – באופן כזה, שבעונת הקיץ היוקדת, השמש החזקה לא תוכל להיכנס דרך התריס החשמלי ולחמם את האזור.
  • בקרה על כניסת האור – תריס חשמלי ייתן בידכם שליטה בצורה ספציפית על כמות האור שנכנסת לתוך הבית שלכם – מאטימה שלמה, דרך חסימה חלקית וכלה בפתיחה מלאה.
  • התאמה – תריס חשמלי מתאים לכל חלל – גם במידה ומדובר בחלון של חדר ההסבה. בגינה, וגם אם מדובר במקום העבודה שלכם. התריס החשמלי בא בהתאמה מדויקת לגודל החלון, באופן כזה שכל אחד עשוי ליהנות מהיתרונות הנפלאים שלו.
  • פרטיות – תריס חשמלי נותן בידכם פרטיות אופטימלית, בשל כך שכאשר הינו סגור, הוא מאפשר אטימה מלאה, ואין הדבר משנה במידה והדירה שלכם נמצאת על גדות הרחוב הראשי.
אל דף המוצר לקריאה נוספת על תריסים חשמליים :
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
תריס חשמלי מאלומיניום
  1. תריסי אלומיניום- התריס הפופולרי ביותר בשוק, ניחן בעמידות לאורך שנים רבות, עמידות ברטיבות ויכולות אטימה מעולות. עיצובים מגוונים וסוגי כנפיים לבחירה.
  2. תריסי עץ – צרפו לנכס שלכם מנעד רב של מרקמים וצבעים טבעיים, ביחד עם מערכת של תריסים מעץ. הם מיוצרים מסדרת לוחות, הינם נותנים בידכם סינרגיה של החומר המועדף שהנכם מבכרים עם דקורציה ונציאנית קלאסית.
  3. תריס ונציאני – אחד מן הסגנונות הכי טרנדיים בזמן האחרון. תריס ונציאני מורכב מדקים אופקיים, שמחוברים יחד עם בד באיכות של פרימיום, שנקרא קלטות.
  4. תריס אנכי – לרוב מצוי במשרד. תריס אנכי מורכב לרוב מבד ואפשר לעשות בו שימוש בקלות, על מנת לשלוט ברמות האור באזור שבחרתם. אופטימלי עבור הוספת בקרה של פרטיות לדירתכם תוך כדי כמה רגעים.
  5. תריסי לילה ויום – קונספט חדש, שמעניק לכם שליטה על רמות האור ביום, והמון פרטיות בשעות החשכה.
  6. תריס האפלה – הינו מיוצר מן מחשבה על שנת לילה קסומה. על ידי בדים אטומים מיוחדים, הינו מונע כניסה של אור סביבתי לחדר שלכם.
  7. מחירים: תוכלו למצוא תריס חשמלי מחיר משתלם עם מינימום של הוצאות תחזוקה הנחשבקת להוצאה המחזיקה שנים קדימה. האיכות של ההתקנה תשפיע על הצורך בתיקונים וכך גם הבחירה בין תריס חשמלי זול לתריס חשמלי איכותי.
גלריה: תריס חשמלי תמונות
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן