שלום וברוך הבא למאמר בנושא מחירו של חלון בלגי, לחלון בלגי מחיר שנקבע על פי פרמטרים שונים, כאשר המפתיע ביניהם, הוא שמחיר החלון-הבלגי יורד, עם עלייה בטווח גודלו.  וכמות החלונות הבלגיים שרוכשים, מבעל מקצוע להתקנת החלון או פשוט המסגר שמכין לנו אותו, לפי בקשתנו.

חלון בלגי מחיר

למה משפיע גודל החלון על המחיר?

משמע, חלק מהדברים שמשפיעים על מחירו של החלון הבלגי, הם למעשה גודלו, וכמות היחידות שאנחנו קונים. למעשה, ככל שהחלון הבלגי קטן יותר, כלומר, מתאים לפתחים קטנים יותר, כך מתבקשת התאמה גדולה יותר של החלון הבלגי לפתח החלון, מה שמתבטא בעבודת פרזול מעמיקה ומושקעת יותר, בחיתוך פרופילי החלון הבלגי במידה מדויקת ואף מורכבת יותר (כי יש טעם ביותר חיתוכים והתאמות), וכן הלאה. 

הנחה על החלון בפרויקטים גדולים

כאשר בוחרים לרכוש מספר יחידות של חלון בלגי, אפשרי עד מאוד שמחיר החלון הבלגי יעבור מהתחשבות ואף התחשבנות ביחידות חלון, לכדי מ"ר, ואז זה משמעותית – מוזיל את המחיר, כי החישוב הוא אחר.

נבדוק נא את הסעיפים הרלוונטיים כעת, כדי לבדוק מה משפיע על מחיר חלונות . (תודה לאתר מידרג על המידע המעמיק והמחקר שבדק כנראה עם בעלי מקצוע רלוונטיים, מה שאפשר את הכנת כתבה זו).

מחירי החלון הבלגי

חלון בלגי סדרה 4300 מתחיל מ1100 ש"ח למטר כמו גם דגם מסדרה 7300 של קליל הנמכר במחיר זהה (המחירים המצוינים הם לפרויקטים מעל 40 מטר) למחירים נוספים חייגו אלינו: 073-7969744

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

סוג הפרופיל

מהו פרופיל של חלון בלגי? הוא זה שמחזיק את החלון עצמו, אפשר לראות אותו כמסגרת שמובילה את הזכוכיות להישאר במקומן, ושאר החומרים להתייצב בהתאם, ומעניק לחלון את חוזקו. בחלונות בלגיים יש לנו למעשה פרופילים שהם עדינים, אסתטיים ודקורטיביים יותר, וכאשר מסתכלים על דגמים שונים, יש למעשה גם צורות שונות של פרופיל לחלון בלגי. הדגמים הפופולריים שייכים לחברת קליל, וכי נשמע שהרבה מבעלי המקצוע להתקנת חלון למעשה מבקשים להשתמש בהם, כי הם מגיעים עם חותמת איכות מסוימת, ויש להם מוניטין של איכות, או כך אנחנו מבינים שמדובר וזהו הסיפור מאחורי כך.

עובי הפרופיל של החלון

בכל אופן, ככל שסוג הפרופיל יהיה עבה יותר, כך מחיר החלון יהיה רב יותר. כך גם ככל שנדרשת עבודה רבה יותר, ועבודת פרזול כנ"ל, גם מחיר החלון הבלגי יעלה.

למעשה, פרופיל חלון בלגי עבה יותר, מספר לנו גם על גודל הפרופיל, שכאשר הוא גדול יותר, כך למעשה עבודת המסגר כנראה רבה יותר, עקב כך שמתבקשת כאן עבודת פרזול רבה יותר והחומר עצמו מסיבי יותר, ועל כן תיגבה עלות נוספת. 

חלוקת החלון

תוספות אפשרויות לחלון

מספרת לנו שככל שנבקש עיצוב מורכב או מיוחד (לבקשתנו האישית), כך נוכל לקבלו, בשמחה ובכיף, וכמובן בעלות גבוהה יותר בתמחור החלון הבלגי.

כמובן, אם ברצוננו להוסיף דבר מה לחלון, כפי שמצויין באתר מדרג, כתריס או דבר מה דומה – זה כמובן אפשרי, בייחוד אם מדובר בהתאמות של חלונות שמשרתות אותו באופן מיוחד כך שזה מאוד נאה ומיוחד לו – כך שאם נרצה בכך אז נוכל לשלם עלות מוגברת עבור העניין המדובר, שכמובן מביא עימו שמחה, ועל כן נבחר בו.

דלת פרופיל בלגי פתיחה
דגמים אחרים של חלונות בלגיים ועוד

יש כמובן דגמים אחרים מלבד אלו של קליל, ומותגים אחרים, כמו גם קליל עצמה מציעה מספר דגמים נוספים מלבד זה. זה, כמובן, נועד כדי לספק הערכה מסוימת, כדי לראות איפה זה נח, ולאן זה נע. אם כן, תודה על קריאתך.

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

ֶ

דילוג לתוכן