מהו החלון הבלגי? מהו הרכבו? מי מייצר ומשווק חלונות בלגיים?

ֶ

החלון הבלגי נקרא גם פרופיל בלגי – הוא מערך מסוים של אלמנטים, שיחדיו מרכיבים חלון, אשר גם חזק, אטום (לתנאי מזג האוויר ולצליל, לפחות באוֶפן יחסי), וגם יכול להיראות נהדר. הסיבה שחלון בגי יכול להיראות נהדר, היא כי חלון בלגי, או פרופיל בלגי, מגיע עם וון עיצובי מאוד מעניין, המשלב שטח זכוכית רב, יחד עם יריעות אלומיניום או ברזל, אשר לוקחותֶ מקום צנוע בתפארת המוצג הסופי – כך שהמראה הנוצר של החלון, יכול להיות מושך בהחלט – לפחות עבור מי שנהנה ממראות כמותו.

חלון קליל 9000 רחב
חלון קליל 9000 רחב

הרכב הפרופיל הבלגי

עוד נספר שעקב כך שהחלון הבלגי, מורכב מיריעות מיוחדות של ברזל או אלומיניום, הוא למעשה מאוד חזק, ולכן מסוגל גם להחזיק מעמד נגד "התנגדויות", כמו ענייני מזג אוויר ושלל רעשים. גם הזכוכית שישנה בחלון הבלגי, יכולה להיות מאוד איכותית ובטוחה- לדוגמה זכוכית טריפלקס, אשר עשויה משני לוחות זכוכית. הנ"ל מחוברים ביניהם, כשבאמצעם יריעה של חומר שנקרא P.V.BB. המיוחד בזכוכית טריפלקס, בהקשר של החלון הבלגי – הוא שאם וכאשר מתרחשת פגיעה בשטחה, היא אינה מתנפצת לרסיסים, אלא מראה סדקים בלבד, על שטח הזכוכית שלה. 

חלון הזזה בלגי 1700
חלון הזזה בלגי 1700

הדבר מספר על איכות, ועל בטיחות.

אפשרויות בחירה בחלונות בלגיים

ישנן כמובן סוגים נוספים של זכוכית, ונדמה שניתן לשלב לפחות את רוב סוגי הזכוכיות עם החלון הבלגי, אם לא את כולם – על אף שכנראה יש כאלו שמקבלות עדיפות לעתים קרובות יותר מאשר לא – דוגמת הטריפלקס. 

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

חלון מאלומיניום
חלון מאלומיניום

בכל אופן, דובר כאן על יתרונות החלון הבלגי, כדי להדגים מידה מסוימת, של איכות, ביטחון ועמידות שהוא מפגין. מסיבה זו ואחרות, נבחר החלון הבלגי להדר את עיצובי הפנים של רבים מהמבנים והבתים בארץ, כמו גם עקב כך שיש לו נראות אסתטית מסוימת.

חלון גג מאלומיניום
חלון גג מאלומיניום

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

חלון בלגי מוצר איכותי

כשמתעסקים עם מוצר איכותי כחלון בלגי, כנראה רוצים לשמור על האיכות שלו לאורך זמן – מבחינת כל היתרונות שצוינו כאן – הרמטיות, עוצמה, עמידות, אסתטיות – וכן הלאה. חברה שמייצרת זאת, בין השאר גם בישראל (מפעליה יושבים בכרמיאל) היא קליל. לקליל יש חותמת איכות, שמעידה כי המוצרים מגיעים ממפעליה. ישנם אנשים שעובדים בהתקנת חלונות בלגיים, שעובדים עם מוצרים שנושאים את החותמת הזו – כך שהלקוח עצמו גם יכול לוודא שהוא מקבל את האיכות הגבוהה שהוא מבקש לעצמו, אם כך המצב. 

חלונות אלומיניום מחיר
דילוג לתוכן