במה מדובר? חלונות לבניין ולבית? מה אנחנו רואים כאן?

ובכן יש כל מיני סוגים שונים של חלונות.

יש לנו כאלו שנפתחים על הצד, וחלונות הזזה או הנפתחים כדלת וחלונות ציר, 

יש המון סוגים של חלונות, ומתוכם אנחנו באמת משתמשים רק בסוגים מסוימים שאנחנו רואים באופן דיי שגרתי לפחות או לכל הפחות בארצנו שלנו. לדוגמה, בחלון הבלגי יש לנו מספר דגמים ותת סוגים ואף ווריאציות לא צפויות שייתכן שלא נראו מעולם, כי המיוחד בסוג כזה של חלונות, הוא היכולת להתאימם באופן אישי הן לפתח הבית, מפתח החלון, כפי שנקרא בעגה הטכנית המקצועית לתחום התקנת חלונות וניתן להתאמה אישית וחלוקת החלון עם הפרופיל הבלגי האלגנטי וגם שילוב אלמנטים עיצוביים.

ולכן, לא משנה פתח החלון, בין אם בבניין או מבנה מגורים. ניתן להתאים אליו חלון בלגי, שכן חלוקת החלונות, עובי הפרופיל, הפרזול ושלל תוספות יכולים בהחלט להיות מתאימים למפתח החלון ויכול להחמיא לעיצוב הכללי של הבית .

על כן זה לגבי חלון בלגי, ואיכויותיו המותאמות אישית, לצד החן האסתטי שלו, כמו גם יכולת העמידות והעוצמה המתבטאת בין השאר על ידי הפרופיל הבלגי שלו, שעל אף שיש בו עדינות, וסוגי או גווני עוביים שונים, יש לו מן העוצמה לשמור על החלון במקומו ובאופן אטום ועמיד, לאורך זמן רב.

מערכת חלונות בלגיים בגלריה
מערכת חלונות בלגיים בגלריה

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

חלון קיפ ודריי

חלון קיפ הוא למעשה חלון על ציר שמאפשר פתיחה של החלון מעלה ומטה, כך שיש לו פונקציה קצת שונה. היתרון בחלון שכזה למיטב הבנתנו הוא עצם כך שאם הוא פתוח בדירה, אז בניגוד לחלון עם פתיחת ציר שמאפשרת לו לנוע על הצד, פנימה החוצה וימינה ושמאלה – אז בחלון קיפ זה מתאפשר רק מעלה ומטה, כאשר החלון לא באמת נכנס עד הבית או המבנה, כך תופס פחות נפח.

השימושים הנפוצים הם במבני משרדים גבוהים, כך שהחלון לא מאפשר לאנשים להחליק אל הקרקע מתחת מתוך הנקודה באוויר שהם נמצאים בה, כמו גם מעל חדרי שינה וחדרי אמבטיה. כך שאם החלון פתוח כולנו עדיין בטוחים והפרטיות נשמרת. למעשה עצם כך שהוא פתוח רק למחצה ועוד בחלק העליון שלו, מאפשר מרחב מסוים בתוך פנים הבית כך שאפשר לדעת איפה ניתן לנוע בחופשיות גם בלי לבדוק לפני איפה החלון נמצא כעת, שזה נהדר למי מאיתנו שאוהב לעשות זאת, ולנוע בחופשיות בלי לצפות למיקומן של מסגרות חלון פתוחות בחלל הבית, שזה כאמור תופעה דיי טבעית ושגרתית, שחלון הקיפ מאפשר לאבטח לתחושת חופש מסוימת בתוך חלל הבית כאשר אין באמת חלון במרחב שייקח חלק מהמקום או מהחלל בו.

חלון דריי קיפ, הוא למעשה חלון שמאפשר פתיחה מן הצד כבחלון רגיל, וגם מעלה מטה כבחלון קיפ, זו תכונה גמישה מאוד בתפעול חלונות בתוך חלל פנים מוגבל ובוודאי מוצא את שימושיו גם בחדרי אמבטיה וחדרי שינה.

חלון גג

נוסף על כך, יש לנו את חלון הגג, שכשמו כן הוא – חלון שמאפשר לנו להשקיף מן הגג, אל הכוכבים והשמיים ואף לקבל אוורור מסוים. האין זו ברכה? נשמע רומנטי עד מאוד. אך אחת הפונקציות החשובות בהתקנת חלון גג היא האוורור המתאפשר בחלל הגג שלעתים קרובות נוטה להיות אטום וטחוב. חלון גג עם הפרופיל הנכון יכול ללא ספק להיראות מדהים בחדר ואפילו בחלל פתוח עם גג גבוה, התקנה של חלון גג כאלמנט עיצובי היא אלמנט שקיים בשימוש רב בקרב מעצבים בחללים שמאפשרים או דורשים זאת.

חלונות סולריים לעליות גג

תריסים לחלונות

החלון אינו שלם לרב ללא מערכת הצללה שתאפשר לנו לשלוט בכמות האור החודרת במהלך שעות שונות של היום. תריסים חשמליים הם מערכת ההצללה הפופולרית ביותר בעולם בעבור חלונות מכל הסוגים, תריס חשמלי הוא אלמנט שימושי ובימינו גם נח מאין כמוהו, לא עוד משיכת חוטי גלילה ורעשי מסילות ישנות הנגררות. כעת מערכות חשמליות המניעות את התריסים בשקט מוחלט ושלבי תריס בצבעים וצורות שונות, יוצרות חלונות מוצלים ונוחים לתפעול שנראים מושלם.

תריסים חשמליים

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

דילוג לתוכן