העתיד כבר כאן- חיפוי אלומיניום לבניין

חיפוי אלומיניום לבניין

חיפוי אלומיניום לבניין הוא פונקציה אסתטית לא פחות מאשר פונקציה תועלתנית. חיפוי אלומיניום לבניין מספק בידוד תרמי מפני מזג האוויר,  וכן בידוד אקוסטי מפני רעשי חוץ.

לוחות סנדוויץ חיפוי קירות חוץ
לוחות סנדוויץ חיפוי קירות חוץ

חיפוי קירות חיצוני אלומיניום

חיפויי קירות חיצוניים מאלומיניום,  ייקחו אתכם מהעולם אשר אליו התרגלתם,  לכדי עולם יצירתי בעל עוצמה רבה . במציאות של היום, באמצעות חומרי החיפוי השונים,  ניתן לבצע הרבה עיצובים חדשניים לאור העובדה שהאלומיניום הינו גמיש וקליל שממנו.  אפשר להשתמש בחומר במבחר רב של וריאציות – שיפוץ של חדרי השינה,  שינוי מהפכני במראה הוויזואלי של המבנה,  שינוי בקירות הסלון,  וכיוצא בזה. 

חיפוי קירות אלומיניום
חיפוי קירות אלומיניום

חיפוי פח דקורטיבי

בנייה בשילוב חיפוי פח דקורטיבי תהפוך בין רגע את המבנה שלכם לחדש,  מודרני,  בעל קו דקורטיבי ייחודי לחלוטין,  אחיד והיתרון הרב מכולם,  שבדיוק על תוצאה כזאת חלמתם.  חיפוי פח דקורטיבי יעניק למבנה מראה עיצובי ואסתטי משאר המבנים שראיתם במדינת ישראל . תחום החיפוי הפך עם השנים לבלתי נפרד מעולם הבנייה. במציאות של שנת 2020 , ישנן שיטות בנייה יותר חדשניות , . 

 חיפוי קירות חיצוני מאלומיניום

חיפוי אלומיניום דמוי עץ – אין צורך לבצע בו תחזוקה שוטפת, האלומיניום הוא חומר גלם חזק, אשר מאפשר עיצוב במספר אפשרויות, האלומיניום עמיד בפני חלודה, תוכלו להתאים אותו באופן אישי, האלומיניום יוצר חידוש בעבור הנראות, והוא עמיד בתנאי מזג אוויר חריגים וכיוצא בזה. אין לכם מה לדאוג מפני הסבת פגיעה או הריסה של המראה הוויזואלי של המבנה, מכיוון שהאלומיניום עבה עד כדי שמירה חזקה באופן מיוחד.

חיפוי קירות חיצוני מאלומיניום ניתן להשיג בכמה גוונים וסגנונות, מידות ועוביים רבים. האלומיניום הוא חומר גלם שנחשב לקליל, ניתן לכופף אותו לפי הצורך ולהתאים אותו למיקום המסוים. שימוש בחיפוי שירות הזה,  קל ביותר עבור התקנה וניתן לעצב אתו ברמה יוקרתית עד מאוד.

חיפוי אלוקובונד טיפטופ
חיפוי אלוקובונד טיפטופ

פרט חיפוי אלומיניום

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנדיות הגוברת ועולה של עיצובים תעשייתיים הכוללים פרט חיפוי אלומיניום. חיפויים אלה מתהדרים בעמידות גבוהה, במראה אסתטי מרהיב וכיוצא בזה. 

חיפוי קירות
חיפוי קירות

חיפוי קירות פנים אלומיניום

מה ההבדל בין חיפוי קירות פנים אלומיניום לבין חיפוי קירות חוץ ? החומרים אשר הם למטרת חיפוי בחוץ אמורים להיות חזקים באופן מיוחד כדי להתמודד עם מזג האוויר המשתנה. אלוקובונד יכול להגיע בשלל צורות ושילובי חומרים שיכולים להתאים לחיפוי קירות פנים, מטרת האלוקובנדים שביישום על קירות פנים היא לייצר שכבת מגן ולהפוך את הקירות למעוצבים. גימורים נוצצים, מבריקים, שקופים וככל העולה על יד הדמיון. כל אלו ניתנים להגשמה עם חיפוי אלומיניום אלוקובונד בעיצוב הפנים.

דילוג לתוכן