תריסים חשמליים הם שיא קדמת הטכנולוגיה. לא מאמינים לנו? שאלו כל אדם עם תריסים ידניים.

הנעת תריסים חשמליים

אנשים המניעים את גלילת חלונם באמצעות שרשרת מות, אנשים שטרם גילו את הפלא שבלחיצת כפתור, שלא מכירים את פלאי המנוע החשמלי שמצורף לתריס החשמלי, שלא הביאו אל ביתם את היכולת הפלאית שבהורדת תריס חשמלי בלחיצת כפתור, ואף בהעלאתו באופן דומה ובקלות הרמונית שכמוה טרם ידעו.

תריס מתקדם

יש כאן קדמה טכנולוגית כפי שזו מתגלמת בתריסים החשמליים, וכל שהם מאפשרים. המנגנונים החשמליים המניעים תריסים מתקדמים, עובדים שקט יותר ולזמן ארוך יותר. ארגזי התריס הפכו למינימליים ותופסים הרבה פחות נפח מבעבר. המטרה- גימור אפשרי ברמה המדויקת ביותר. כל סוג של חלון מתאים להתקנת תריסים בו, כמעט כמו שכל סוג של חלון זקוק להצללה, בין אם מדובר בחלון בלגי , חלונות אלומיניום או בחלון עם מפתח רחב.

תריס אור חיצוני אלומיניום

שימוש בתריס חשמלי ביום יום

כאשר אנחנו עושים שימוש בתריסים חשמליים אנחנו למדים שמה שהחיים מבקשים מאיתנו זו רק לחיצת כפתור, רק כפתור אחד שמניע את התנועה, וזה, מתחיל, חבריי – בכוונה, ברצון, לפתוח את האור. להיפתח לאור. לצאת אל העולם.

תריסים חשמליים חלון גדול

תריס חשמלי להצללה, בלי מאמץ וללא עבודה. זה מאפשר לנו לקבל קצת תחושת ביטחון בין זמן אור לפרטיות בעיקר כשמדובר במפתחים רחבים וגדולים.

אז למה אתם מחכים? פיתחו את התריסים בלחיצת כפתור

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

לבחור כמה אור

כך או כך אנחנו יכולים להשתמש בתריס כדי לבחור כמה אור נרצה או שלא נרצה. עצם לחיצת הכפתור מבטאת כוונה מדויקת כמה לחשוף ולפתוח וכמה לכסות כעת, וזו לחלוטין בחירתנו היכן נעמוד בכל רגע נתון. התריס עצמו מוסתר או מאוחסן בארגז התריס שלרוב מאוחסן מעל התריס עצמו, ולעתים יכול להיות מוסתר או מאוחסן גם מחוץ למבנה. טיפ: בדקו את ממדי ארגז התריס וכמה מקום הוא לוקח בתוך נפח החדר, קיימים ארגזים כמעט שטוחים לחלוטין וגם בולטים יותר.

חלון-חשמל-אלומניום-חדש
דילוג לתוכן