היתרונות בפרופיל אלומיניום לחלונות

פרופיל אלומיניום לחלונות

אלומיניום מהווה אחד מחומרי הגלם הכי נדרשים בתחום ייצור החלונות לדירה או למשרד, וכמעט בכל מקום אפשר להיתקל בו. עסקינן הודות חומר איתן, קל ושריד ביותר ובשל כך משתמשים בו בהמון מצבים ואפשר לסמוך עליו. פרופיל מאלומיניום בחלונות מהווה את החלק הכי משמעותי בכל חלון והינו בעצם מי שמחזיק אותו ומהווה את המסגרת, באופן כזה שהחלון ימשיך לתפקד ללא כל התפרקות או הישברות.

יתרונותיו של פרופיל אלומיניום

היתרונות של פרופיל אלומיניום הינם רבים ואפשר להבחין כי המון בני אדם בוחרים בחומר זה בגלל היתרונות הללו. יותר מ-תשעים אחוז מן החלונות במדינת ישראל מסתמכים על האיכות של חלונות מאלומיניום. הגורמים לזאת הם בפרט כלהלן –

במידה והנכם מעוניינים, באפשרותכם לצבוע את הפרופיל בכל זמן נתון. קל ביותר לצבוע את האלומיניום בכל צבע ובאופן הזה אפשר לגוון את הדקורציה של הדירה או של מקום העבודה שלכם ולצאת קצת מהנראות החדגונית שנמצאת בהמון בתים .

קל משקל – אלומיניום מהווה סוג של מתכת הכי קל שהנכם עשויים למצוא. הדבר אף עשוי להתאים אישית באופן כזה שיתאים לכל מיני תצורות. בנוסף לכך, העיצוב הקל משקל מתורגם כהלכה לפרופיל דק, שמיטיב את קווי הראייה בהמשך.

לעומת חומרים שונים, עסקינן אודות חומר זול, אף בהתקנה שלו וכן ברכישה של החומר עצמו. עובדה זו הינה מהווה שיקול בפני עצמו שמומלץ לכם לקחת אותו בחשבון.

חלון בלגי, חלונות קליל ועוד, כל הדגמים והסוגים

מחירון חלונות בלגיים מעודכן 2021

השוואה בין פרופיל ברזל לפרופיל אלומיניום

פרופיל בלגי מברזל

יתרונות:

  • אינו מצריך תחזוקה.
  • חזק ושריד לטווח הארוך.
  • בעל פרופיל דק אשר מעניק לחלון נראות עדינה ואיכותית.
  • מופיע במנעד עצום של עיצובים

חסרונות:

  • אינו מבודד מספיק טוב מפאת פגעי האקלים החריגים ומפאת רעשים.
  • כרוך בעלות רבה יותר לעומת האלומיניום.

פרופיל בלגי מאלומיניום

יתרונות:

  • אינו מחייב תחזוקה.
  • איתן ועמיד לטווח הארוך.
  • מתאים לכל תנאי האקלים, אף הכי חריגים.

חסרונות:

  • גס יותר בעובי לעומת הברזל.
  • עדין יותר מברזל ועשוי להיהרס מכלי העבודה ולכן דורש התקנה מקצועית.
  • מוגבל בצורות ובעיצובים שאפשר לעבוד עמו.
חלונות אלומיניום – היתרונות
  1. גמישות דקורטיבית – אלומיניום הוא אחד מאותם חומרים שניתן לתפעל בפשטות. בשל כך שהינו גמיש בפרט, הינו עשוי לשמש לכל מיני עיצובי חלונות. אלומיניום נותן בידכם עשיית שימוש כיד הדמיון שלכם ולחשוב מחוץ לקופסה בדקורציה של חלונות אלומיניום . ההיתכנויות עם אלומיניום הן מרובות ביותר.
  2. תחזוקה נמוכה – המון בעלי נכסים מעוניינים לשמור על הנכס שלהם בלי כל צורך בתחזוקה ככל שניתן. במידה והנכם משתייכים לקטגוריה זאת, חלון מאלומיניום הוא פתרון מופלא בשבילכם, בשל העובדה שחלונות אלומיניום שרידים בפאת תנאי האקלים, הינם עשויים לעמוד במרבית התנאים הסביבתיים. לעומת חומרים שונים, הינם אין יתעקמו, ייסדקו או יתפצלו. בתום ההתקנה שלהם, כל מה שמתבקש מכם הינו פשוט ליהנות מהם.
  3. משתלמות – אל מול חומרים שונים, חלונות אלומיניום כרוכים בהוצאה מועטה. במידה והנכם חוששים בגין העלות שלהם, דעו לכם כי אלומיניום מהווה אפשרות מופלאה שמתאימה כמעט לכל מסגרת של תקציב. הנכם לא עשויים לשבור את חיסכון הבנק שלכם, במידה שתחליטו להתקין חלונות אלומיניום בנכס שלכם.
  4. עמיד בפני חלודה וטחב – מים עשויים להסב נזק לחלונות שלכם. עם חלוף העת, אלמנטים כמו למשל חלודה וטחב עשויים להופיע על גביהם. כמו כן, זה לא המצב של חלונות אלומיניום. אין תידרשו לדאוג להיווצרות חלודה או טחב, בשל כך כי הינם עמידים בפני שניהם.
  5. שילוב קל ומתאים בין רכיבי תריסים, קל להתקנה ומתאים עם תריס חשמלי בכל דגמי הארגזים.
צרו קשר להתאמת חלונות אלומיניום
073-7969744
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן