החלונות הכי יפים

קיימים המון יתרונות בחלונות. את העיצוב ואת האיכות של הפרופילים כמו גם איכות מבצע התקנת החלון, בוודאי מומלץ לשקול כשהנכם מעצבים את הדירה שלכם.

היתרונות של חלונות מכל הסוגים

ולמה כדאי לשים לב בקניית חלונות

אור

שליטה על כמות האור החודרת, עד כמה קל לשלוט על סגירת החלון והתריס?

בידוד אקוסטי

עד כמה פרופיל החלון מבודד רעשים? ועד כמה הזכוכית של החלונות.

בידוד תרמי

עד כמה החלונות אוטמים את חדירת האויר מבחוץ או מבודדים אוויר קר וחם?

אחריות

האם יש אחריות על המסגרת הפרופילים ורכיבי החלון?

חלונות אור

גישה יותר מיטבית לאור יום טבעי – אחת המעלות הכי מובילות של חלונות בדירה שלכם הינה קיומו של שפע אור היום הטבעי. אור יום טבעי ממעיט בעומסי תאורה. תאורה מיטבית יותר, המתרחבת למקומות פנימיים, נותנת בידכם לעשות שימוש בפחות גופי תאורה במשך היום ועוזרת בהמעטת עומסי התאורה ובסיכומו של עניין מקלה על חשבונות החשמל שלכם.

חלונות מעוצבים

מרבית חלונות מעוצבים באים בצבע לבן או בצבע ניטרלי שונה. ובעוד הדבר עובד היטב ברוב הדירות, חלונות מעוצבים מציעים לכם כמות אדירה של כל מיני אפשרויות.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים

חלונות בלגים

חלונות בלגים מהווים חלונות שמסגרת המתכת שלהם הינה בעלת פרופיל דק ומעודן. זה האפיון של חלון בלגי. החלונות הבלגיים אין נדרשים להיות בעלי החלוקה המסורתית למשבצות על כל פני שטח החלונות, כמו שרובכם בוודאי חושבים. האם חלונות בלגיים באו אליכם היישר ממדינת בלגיה? אף כאן המענה הינו שלילי. החלון הבלגי זכה לשמו לאור הפלדה הבלגית שהייתה מוכרת בשנים קודמות כפלדה הכי איכותית ברחבי תבל. פעם היו מייצרים חלונות מעץ או מפלדה ובכל הקשור לפלדה, נחשבה הפלדה הבלגית לפלדה הכי איכותית.

חלונות אלומיניום
מהם החלונות הפופולרים ביותר?
  • חלונות מפרץ משמשים לרוב עבור יצירת חלל פינה בנכס. המבנה מורכב מסדרה של חלונות, לרוב שלושה ויותר, שמתחברים ונפתחים לתצוגה.

  • חלונות תלויים בודדים – מהווים בחירה עיצובית קלאסית ופשוטה לכל דירה. עם חלונות תלויים בודדים, הפתח נובע מהעלאת החלק התחתון של החלון לאוויר הפתוח.

  • אחד החלונות הכי שכיחים שנבחרו באמצעות בעלי נכסים, הינו החלון התלוי כפול, מורכב משני אבנטים לתמרון לעומת אבנט מיטלטלין אחד כמו החלון התלוי היחיד.

  • עבור חלון עם יותר זרימת אוויר, עיצוב מארז נותן לכם אפשרות של תמרון מלאה ביחד עם ציר אנכי.
חלונות אלומיניום מחיר
יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן