דלת בלגית לכניסה

דלת

אלומיניום

היתרונות של דלת כניסה בלגית

דלתות זכוכית מסגרת בלגית

דלת כניסה בלגית, היא למעשה דלת שמגיעה עם פרופיל בלגי – שיש בה זכוכיות שיושבות על פניו. יש לכך אלמנט אסתטי מסוים – וייתכן שתיצור מראה מאוד מושך. מה הם היתרונות של דלת כניסה בלגית? ראשית, ניתן להגיד כי היא יכולה להיות עמידה בפני קורוזיה ושיתוך – כאשר מדובר למעשה באותה תופעה – התחמצנות. התחמצנות זה תהליך, המתחיל כאשר מתכת מגיעה לכדי מגע עם חמצן ומים – כפי אלו שיש למעשה באוויר בכל רגע נתון, כמו גם בהתחשב באחוזי הלחות הרלוונטיים ומה לא – יש בכך כדי להשפיע על תחילתו של תהליך החמצון (שיתוך / קורוזיה) – שלמעשה מוביל לחלודה. ויש בכך רלוונטיות, לגלות כי דלת כניסה בלגית יכולה להיות חסינה מפני זה – כי דלת כניסה שמחלידה זה כנראה לא אביזר רצוי או יעיל כדי לאטום את הכניסה לבית ברגעים אלו ואחרים.

חלון בלגי בשילוב דלת אלומיניום

דלת כניסה בלגית

דלת כניסה בלגית, יכולה להשתלב לתוך מערכת אבטחה והגנה – פשוט כאשר רוצים לשלב שכבה נוספת של בטיחות על הדלת. שזה נהדר. כמו גם – היא נראית נהדר, או לפחות יכולה להיראות נהדר – וזה יכול להשפיע על התפישה הראשונית של החלל – כמה נפלא. יש שיגידו, שלדלת בלגית יש מראה מרשים, כמו גם מבריק – של אלומיניום איכותי. והאנשים האלה כנראה צודקים – אם הם מזהים שיש בה אלומיניום – כי זה למעשה מה שיכול להעניק לדלת הכניסה את העמידות שלה בפני שיתוך ו/או קורוזיה, התחמצנות – לאור כך שלאלומיניום יש למעשה תכונות כאלו שמאפשרות לו להישאר עמיד גם במצבים אלה ואחרים של חשיפה למזג אוויר – לאור כך שיש לו תחמוצת אלומיניום, חזקה מספיק, כדי להקים שכבות הגנה בגוף המתכת – מפני חדירה של מים וחמצן – כך שאלו לא חודרים לשכבות המתכת מה שמאפשר לו לשמור על עצמו מפני תהליך התחמצנות זה. ובכך ניתן לקבל דלת כניסה בלגית שאינה מחלידה, כיוון שאינה עוברת שיתוך/קורוזיה, כלומר, התחמצנות.

פרופיל אלומיניום בלגי איכותי

אנשים יגידו, או יכולים להגיד גם – שלדלת בלגית יש פרופילי אלומיניום באיכות גבוהה, כלומר – שאיכות הייצור שלהם גבוהה. כמו גם, שקיימת האפשרות להתאים את הדלת הבלגית עם חלון בלגי מעוצב ותואם – במשרד בבית או בעסק – כי גם זה "דבר ועניין", חלונות בלגיים שמצטיינים באיכות דומה או נהדרת בזכות עצמה בקטגוריה נפרדת משהו – של זכוכיות המולבשות בתוך או על פני פרופילים בלגיים "שמאחסנים", או מחזיקים אותן. ונהנים מיתרונות דומים שיש לדלתות הבלגיות להציע, קצת כמו אלו שבאים לידי ביטוי בכתבה זו, דרך מילים אלו.

התאמה בין גודל דלת למפתח

דבר נוסף שיכול להיות בהחלט אפשרי – כדרך השימוש בדלת בלגית – הוא האפשרות להתאים אותה לכל גודל מפתח – בין אם גדול או קטן. "כל גודל" זו אולי הבטחה דיי יומרנית, שלא בטוח שקבלן יוכל לעמוד בה – אך ייתכן שיש באמת טווח רחב של אפשרויות, שלמעשה ניתן ליצור עבורן מידות מתאימות של דלת בלגית – כך שהן יכולות להתאים גם לפתחים שדלתות אחרות אולי לא יתאימו – בין השאר כי קיים משחק עם אלמנט ההתאמה האישית – מה שיכול לאפשר לדלתות הבלגיות "לתפוס את מקומן", גם בין מפתחים בטווח גדולים שהוא ספק לא סטנדרטי, ספק יוצא דופן – ספק "סתם מתאים", לכל מפתח סטנדרטי שנרצה ועל כן זה מבורך.

דלת בלגית פרופיל 4300

לסיכום, נדמה שנוכל להגיד שדלת בלגית יכולה לאפשר רושם ראשוני נהדר על החלל, עבור מי שנכנס אליו – טרם באמת נכנס אליו. כמו גם – עקב כך שעשויה במקרים רבים מזכוכיות – יכולה לאפשר את היתרונות של דלתות זכוכית, שכן הם מעבר אור טבעי כמו גם תחושת המשכיות עם המרחב שמחוץ לחלל המקורה. זה הכל לבינתיים, תודה על קריאתך.

יצירת קשר
טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות: ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
השארת פרטים
דילוג לתוכן