אלומיניום לחיפוי קירות חוץ

אלומיניום לחיפוי קירות חוץ הוא אחד החומרים הנפוצים היום. כאשר בונים בניין או בית, מעוניינים לחזק את קירותיו כדי לשמור על יציבותו ולהגן על דיירי הבית מפני הקור. מכיוון שחומר האלומיניום ידוע כמבודד קור וכעמיד מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, משתמשים בו רבות בהליכי החיפוי. כמו כן, מדובר בחומר גמיש שקל לעבוד אתו, ולכן עבודת החיפוי הופכת למהירה ואפקטיבית יותר.

חיפוי אלומיניום אלוקובונד

מהו אלקובונד ומה כדאי לדעת עליו?

אלוקובונד הוא למעשה סוג של חיפוי אלומיניום. חיפוי אלוקובונד נחשב לאיכותי במיוחד. הוא מורכב משני גיליונות של אלומיניום, בעוד הליבה הפנימית שלו עשויה מחומר פוליאתילן בצפיפות נמוכה. האלוקובונד מגיע עם תכונות איכותיות: הוא בלתי שביר, קל משקל, עמיד בפני זעזועים, יכול לבודד רעש ואינו זקוק לתחזוקה מיוחדת. מעבר לכך, מדובר בחומר אידיאלי לעיצובים שונים. כך למשל, ניתן להזמין אלוקובונד דמוי עץ למראה טבעי. כמו כן, זהו חומר שאינו מתאים רק לבתים פרטיים, אלא גם למשרדים, חברות תעשייה ועוד.

אלוקובונד מחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה שאתם מעוניינים לבצע. לדוגמה, מחיר חיפוי אלוקובונד סטנדרטי יכול לנוע בין 500 ל-700 שקלים. אך אם אתם מעוניינים לבצע גם צביעה בתנור, ייתכן שתצטרכו לשלם תוספת של 150 שקלים בקירוב. כמו כן, אלקובונד מידות יכולות להשפיע באופן משמעותי על המחיר.

חיפוי אלומיניום לקירות חיצוניים
חיפוי אלומיניום לקירות חיצוניים

מהו חיפוי פח אלומיניום?

חיפוי פח אלומיניום הוא חיפוי מיוחד המתבצע בדרך כלל על קירות פנימיים וחיצוניים. חיפוי מסוג זה מספק בידוד טרמי איכותי, ובזכותו הטמפרטורה בבניין נשמרת קבועה. קיימת אפשרות לבחור את עיצוב חיפוי הפח, בהתאם לדרישתו של הלקוח. פעמים לא מעטות, בוחרים הלקוחות בחיפוי פח דמוי עץ, על מנת לספק הגנה טובה לבית מבלי לוותר על מראה חיצוני איכותי.

חיפוי אלומיניום מותקן על קיר חיצוני
חיפוי אלומיניום מותקן על קיר חיצוני
פרופיל אלומיניום כחלק מתושבת החיפוי
פרופיל אלומיניום כחלק מתושבת החיפוי

מהו חיפוי פח גלי?

חיפוי פח גלי, כשמו כן הוא, בעל צורה גלית. ניתן לראות את סוג החיפוי הזה בעיקר במקומות מסחריים ובאזורי תעשייה. מדובר בחומר חזק ומבודד, ומתאים במיוחד למקומות תעשייתיים שבהם מתקיימות עבודות אלומיניום בתנאי חום גבוה, וכן שימוש בחומרים כימיים מסוכנים. כמו כן, חיפוי פח גלי מתאים לא פעם גם כחיפוי דקורטיבי לבתי מגורים.

דילוג לתוכן