מה הם התריסים המאפשרים את הפתיחה הקלה ביותר?

האם תריס חשמלי קל יותר לפתיחה מתריס ידני?

דלת 4300 עם מונובלוק ארגז תריס
דלת 4300 עם מונובלוק ארגז תריס

ֶמנוע חשמלי של תריס

בעיקרון, לתריסים ידניים יש מנגנון שנקרא "מנגנון כוח", והוא בעצם מבקש מהמשתמש להפעיל מספר "משיכות כוח", על גבי התריס, עד שזה מועיל בטובו להתרומם מעלה. האם זה קל? האם זה פשוט? לא, זה אמנם קל ופשוט, אבל האם זה הכי קל ופשוט שניתן? מה לגבי מנגנון שלא יבקש מהמשתמש להרים את התריס מספר פעמים עד שהתריס יתרומם? 

להרים ולהוריד תריס, על ידי מתג או שלט בלבד

מה אם יהיה מנגנון שיוריד ויעלה את התריס בצורה מאוזנת, ואף מבוקרת על ידי אותו מנגנון? מה אם נשים סוף לשחיקות שנוצרות ברצועת התריס, כמתוך ההעלאה וההורדה שלו?

מה אם, בו זמנית – נוכל גם לתמוך בבטיחות התריס, מבחינת היכולת שלו לשמור על הבית? 

כן, זה בהחלט יאפשר לנו פתיחה קלה של תריסים.

איך כל זה אפשרי? אם כבר ניחשת, ואמרת שמדובר בתריסים חשמליים – אז, בהחלט כן – צדקת. זה הדבר שאנחנו מציעים כאן היום. 

לעוד על תריסים חשמליים ליחצו כאן: תריס חשמלי

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

תריסים ליציאה לגינה
תריסים ליציאה לגינה

כן, תריסים חשמליים יכולים לעלות יותר כסף – מבחינת עלות התקנה ותיקון, לעתים גם משמעותית יותר כסף – מאשר תריסים שאינם חשמליים במהותם ובמנועם. ועם זאת, לא כסף הוא שיקבע את איכות השימוש, והנאת הפתיחה והסגירה של התריסים. בנוסף, תריסים חשמליים נוטים להיות לרוב יותר עמידים באופן יחסי לתריסים שאינם חשמליים, ויכולים לבוא עם אחריות לכ-5-7 שנים, בכל מקרה.

תריסים חשמליים
תריסים חשמליים

[contact-form-7 id="27" title="טופס יצירת קשר 1"]

כך שמבחינת עלויות תיקון – אמורה להיות אחריות, וסביר שהם יחזיקו מעמד יותר זמן. יש באמת 3 סוגי תריסים חשמליים פופולריים בשוק, שאנו יודעים עליהם, והם מגיעים עם תיבות לאחסון תריסים. ישנן דירות שיש בהן אזור מוכן לארגז אחסון של תריסים חשמליים, כך שזה אפילו לא לוקח חלק בולט בעיצוב, כי במקרה זה הארגז יהיה נסתר. וישנן דירות שארגז האחסון לוקח חלק יותר מהותי, אם כי כנראה פשוט וצנוע, או לפחות מחמיא (מבחינה אידיאלית) לעיצוב הבית. 

דילוג לתוכן