אלוקובונד חיפוי קירות אלומיניום

אלוקובונד הינו חיפוי קירות אלומיניום חיצוני אשר עשוי מלוח אלומיניום מרובד. אלוקובונד הוא חומר אלומיניום אשר מורכב משני משטחי אלומיניום אשר מאוחדים באמצעות חום גבוה אל ליבת פוליאתילן. תהליך העיבוד בחום של אלוקובונד מאחד את כל חלקיו ליחידה אחת חזקה וגמישה.

למעשה התוצר הסופי של האלוקובונד הוא לוח אלומיניום מרובד, בלתי שביר, גמיש וניתן לכיפוף, קל משקל, עמיד לכל תנאי מזג האוויר הקיימים, עמיד בפני כימיקלים, ובעל מראה בוהק, מרשים ויוקרתי.

קל לניקוי ולתחזוקה

קלות התחזוקה מהווה יתרון משמעותי וחסכוני שכן התחזוקה המינימלית הנדרשת מאפשר לחסוך בכסף ובכוח אדם. הניקיון נעשה בעזרת מים ומכיוון שהוא עשוי מאלומיניום הוא אינו דרוש טיפולים מונעי חלודה.

חיפוי קירות מאלוקובונד

חיפוי האלוקובונד משמש כמבודד מתנאי מזג אוויר וכן מרעשים. כפי שכבר ציינו, האלוקובונד מורכב מאלומיניום שהינו מתכת אל –חלד ולכן משמש כהגנה גם בתנאי גשם, לחות ללא חשש שהמבנה יפגע כתוצאה מתנאי מזג האוויר.

בסופו של יום כולנו חיים בכדור ארץ אחד ועלינו בלבד מוטלת החובה לשמור עליו. האלומיניום הינו חומר ידידותי לסביבה, תהליך הייצור שלו אינו מצריך אנרגיה רבה וכן ניתן למחזר אותו. משכך, לאור העובדה האלוקובונד מורכב מאלומיניום הרי שכל היתרונות הללו חלים גם אצלו.

בטיחות

יתרון משמעותי נוסף לקלות המשקל של האלוקובונד הוא במקרה של אסון, האלוקובונד לא יעמיס משקל נוסף על הבניין ולא יפגע באנשים.

האלוקובונד מגלם בתוכו יתרונות רבים אשר הופכים אותו לחיפוי החיצוני האופטימאלי לכל סוגי המבנים.

מחפשים מידע נוסף על אלוקובונד

התקשרו אלינו עכשיו ונשמח לעמוד לשרותכם:
טלפון במשרד: 073-7969744

מה הופך לוחות אלוקובונד לחומר גלם אידיאלי לחיפוי מבנים?

אחד מהמאפיינים הייחודיים של אלוקובונד הוא גמישותו הרבה ויכולת הכיפוף הגבוהה שלו. אלו מאפשרים לייצר ממנו צורות מגוונות, לשוות לו מרקמים שונים ולכופף אותו כך שיתאים לכל קו מתאר אפשרי. בשונה מחיפוי פח, פני השטח של האלוקובונד הם חלקים מאד וברמת גימור גבוהה.
לוחות אלוקובונד מיוצרים במגוון צבעים עמידים בכל תנאי מזג אויר, אינם דוהים, אינם מתקלפים ואינם מחלידים. כמו כן, אינם רגישים לטחב, פטריות, עובש או חלודה. לוחות אלוקובונד מיוצרים בעוביים שונים למטרות ויישומים שונים.

דילוג לתוכן