Tip Top אלומיניום – פתרונות חיפוי מבנים מתקדמים

בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות ובהתאם לקו העיצובי שברצונם לשוות לקירות החיצוניים במבנה.
אנו עובדים עם שלושה סוגי חיפוי קירות חוץ : אלוקובונד, קירות מסך, חיפוי HPL.

חיפוי קירות חוץ או חיפוי מבנים מיועד לתת מענה למספר דרישות : הגנה, בידוד ועיצוב:
הגנה – כדי לשמור על המבנה ולהגן עליו לאורך זמן מפני תנאים סביבתיים הכוללים מזג אוויר, זיהום אוויר, לחות, מליחות באוויר ועוד.
בידוד –כדי לבודד את המבנה מפני חום וקור. ככל שהבידוד טוב יותר, כך תפחתנה הוצאות החימום והקירור בתוך המבנה.
עיצוב – כדי להקנות למבנה מראה מעוצב ונעים לעין ולשדר את המסר העיצובי בו בחרנו : חדשני או מסורתי, כפרי או אורבני, עתידני או נוסטלגי, תעשייתי או רומנטי, וכן הלאה.

חברת Tip Top אלומיניום גאה להציג בפניכם עולם חדש של חיפויי קירות מתקדמים בטכנולוגיה ירוקה אשר משלבים הגנה בסטנדרט שלא הכרתם, בידוד תרמי ואקוסטי של עידן הבניה הירוקה, ואפשרויות עיצוב מגוונות בהתאם לקו העיצובי שתבחרו למבנה.

טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: info@top-alum.co.il
שעות פעילות:
ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
אזור פעילות: קו כרמיאל בצפון ועד קו אשקלון בדרום.

תמונות-חיפויים-12

חיפוי קירות חוץ בטכנולוגיה מתקדמת

עולם הבניה מתקדם במהירות ועובד מפתרונות חיפוי קירות חוץ מסורתיים לפתרונות חיפוי חוץ מתקדמים. פיתוחים טכנולוגיים חדשניים מאפשרים גם לבונה הפרטי וגם ללקוחות מוסדיים ועסקיים לעשות שימוש בחומרים מתקדמים ושיטות עבודה מתוחכמות בתחום המתפתח של חיפוי קירות. אנו מתמחים בשלוש מהשיטות המובילות לחיפוי מבנים : קירות מסך, אלוקובונד וחיפוי

קירות מסך

קירות מסך ואלומיניום אשר משווים למבנה מראה כאילו הוא בנוי כולו מזכוכית. הם אופייניים מאד למגדלי יוקרה, בנייני משרדים, מלונות, מרכזי מסחר וכן הלאה אך ניתן לשלב קירות מסך גם בבניה פרטית ולהשיג כך אפקט מרשים מאד ומראה מודרני ויוקרתי למבנה. קירות מסך הם אינם קירות נושאים, הם למעשה חיפוי מתקדם לקירות המבנה, והם מקובעים אל המבנה באמצעות קונסטרוקציית מתכת רבת עוצמה. מעבר לאפקט העיצובי הבולט שלהם, קירות מסך מהווים פתרון בידוד יוצא דופן למבנה, והם מבודדים אותו היטב הן מבחינה תרמית והן מבחינה אקוסטית. קירות מסך מתאפיינים בשקיפות ולכן הם מאפשרים כניסה של אור טבעי אל המבנה וחסכון משמעותי באנרגיה ולכן קירות המסך נחשבים לבנייה ירוקה.

HPL

חיפוי קירות חוץ ב HPL חיפוי HPL הוא חיפוי איכותי, עמיד במיוחד וידידותי לסביבה אשר משמש לחיפוי קירות חיצוני ופנימי ומספק שילוב מושלם בין איכות, אקולוגיה ועיצוב מרהיב. HPL או High Pressure Laminate בנוי מלוח פורמייקה עבה רב שכבתית אשר מצופה בשני צדדיו החיצוניים במשטחים דקורטיביים צבעוניים. אל תתבלבלו ותחשבו על פורמייקה מהדור הישן : לוחות HPL הן חוד החנית של הטכנולוגיה המתקדמת לפתרונות חיפוי ירוקים והם משמשים ליישומים רבים בענף הבניה והתעשייה בכל מקום בו נדרש חומר חיפוי עמיד ואיכותי אשר עומד בתקנים המחמירים ביותר. כך תמצאו אותו, מעבר לשימושיו הרבים בחיפויי קירות, גם במבנים קלים, קירות מסך, מחיצות אקוסטיות בין כבישים, חדרים נקיים, חדרי מעבדות, מטבחים, ריהוט ועוד כהנה וכהנה יישומים.

בעל חוזק מכני גבוה. ה HPL עמיד מאד בתנאי סביבה קשים, עמיד בפני קרינת UV, אש, חומצות, מים, רטיבות, כימיקלים, עובש ופטריות. הוא מספק בידוד מוחלט של חום וחשמל, הוא קל לעיבוד ולניקוי והוא ידידותי לסביבה ואינו מכיל מתכות כבדות, אסבסט או רעלים אחרים. הוא מתאים במיוחד לאקלים הישראלי ובכך מהווה פתרון חיפוי מושלם למבנים מכל הסוגים. מכיוון שניתן להזמין אותו במגוון של צבעים וגימורים, ניתן לשלב אותו בכל עיצוב שתרצו והוא אינו מוגבל רק לעיצובים מודרניים והיי-טקיים. אנו מבצעים חיפוי קירות ב HPL בשיטת התלייה היבשה, שהיא שיטת חיפוי מתקדמת וירוקה אשר מייתרת את השימוש בחומרי בניה מיושנים כמו מלט, טיח או דבק, מייצרת מעט מאד פסולת ואבק ואינה עושה שימוש בחומרים רעילים או מזיקים לסביבה. בנוסף, חיפוי מבנים באמצעות HPL מעניק להם בידוד תרמי ואקוסטי מעולה ובכך מקטין את צריכת האנרגיה שלהם לצורך חימום או קירור – יותר אקולוגי ויותר חסכוני. בשיטה זאת אנו מחברים קונסטרוקצית אלומיניום יציבה ומפולסת אל קירות המבנה, ואליה אנו מעגנים את לוחות ה HPL על ידי עוגנים נסתרים או דקורטיביים, לבחירתכם.

כל תהליך החיפוי אורך זמן קצר משמעותית מחיפוי בשיטות רטובות, ומקצר באופן ניכר את משך ההמתנה שלכם לגמר העבודה.

חיפוי מבנים

חיפוי קירות חוץ באלוקובונד

אלוקובונד הוא למעשה שם מסחרי של חיפוי אלומיניום מרובד איכותי ומתקדם אשר מהווה חיפוי קירות חיצוני אופטימלי לכל סוגי המבנים. אלוקובונד הוא לוח אלומיניום מרובד אשר מורכב משני משטחי אלומיניום דקיקים אשר מאוחדים אל ליבת פוליאתילן באמצעות חום גבוה במיוחד. התוצאה היא לוח בלתי שביר בעל מראה בוהק ויוקרתי.

אלוקובונד הוא מבודד מעולה, עמיד לכל תנאי מזג האוויר הקיימים, קל משקל, וקל לניקוי ולתחזוקה. כמו שאר מוצרי חיפוי קירות אלומיניום אלוקובונד הוא מוצר אקולוגי וירוק : הוא מייצר בידוד תרמי מעולה ובכך מפחית את צריכת האנרגיה של הבית וחוסך משמעותית בעלויות החימום והקירור שלו, הוא אינו מכיל חומרים רעילים והוא וניתן למחזור. חיפוי קירות באמצעות אלוקובונד מתבצע בשיטת התלייה היבשה, שיטה שהיא חסכונית בחומר ובפסולת, ואינה מזהמת את האוויר באבק כמו שיטות בניה וחיפוי מיושנות בטיט ובמלט.

חיפוי קירות אלומיניום וחומרים מתקדמים אחרים בשירות הבניה הירוקה

אנחנו בחברת טיפ טופ אלומיניום ערים לצורך הגובר בבנייה ירוקה ומיישמים עקרונות של בניה ירוקה במסגרת התקנת חיפוי אלומיניום לקירות פנים וחוץ. כל סוגי החיפוי והקירוי שאנו מבצעים נעשים בשיטת התלייה היבשה. זוהי שיטת עבודה ירוקה ומתקדמת אשר מחליפה את שיטות החיפוי הישנות שעושות שימוש בטיח, מלט ודבק, חומרים מיושנים שאינם ידידותיים לסביבה. חיפוי אלומיניום בשיטת התלייה היבשה הוא חיפוי נקי, שמתאפיין בעבודה אשר מייצרת מעט מאד פסולת, ואינה משחררת לאוויר אבק וחומרים מזהמים אחרים. בנוסף, חיפוי אלומיניום בשיטת התליה היבשה מספק בידוד תרמי מעולה, מכיוון שהוא מייצר "מסדרון אויר" בין קירות המבנה לבין החיפוי הנבחר. מסדרון אויר זה מאפשר לקירות לנשום ויוצר בידוד יעיל נגד חום וקור. כך הופך המבנה למבנה חסכוני באנרגיה ובעלויות חימום בחורף וקירור בקיץ.

חסכון באנרגיה

חסכון באנרגיה הוא אלמנט משמעותי בכל בניה ירוקה והוא מקטין את טביעת הרגל האקולוגית של פרויקט הבניה ושל הבית שלכם. הדרישה העולמית לפתרונות בנייה אקולוגיים בכלל ופתרונות חיפוי קירות אקולוגיים בפרט הביאה לפריחה גדולה של פיתוח פתרונות חיפוי אלומיניום וחומרים מתקדמים אחרים כגון HPL על ידי מגוון של חברות אשר חרטו על דגלן עקרונות ייצור אקולוגיים ופיתוח מוצרים הולמים קו פעולה זה. כאשר אתם בוחרים חיפוי אלומיניום או חיפוי מתקדם אחר לקירות המבנה שלכם אתם מצטרפים למגמה העולמית של בניה אקולוגית השומרת על הסביבה, בה בעת שאתם משפרים את איכות החיים שלכם וחוסכים את עלויות החימום והקירור של המבנה, מבלי להתפשר על חזות אסתטית ומעוצבת לקירות החוץ ומכאן למבנה כולו.

פתרונות חיפוי קירות חוץ

הפריחה הגדולה של פתרונות חיפוי קירות חוץ באלומיניום וחומרים מתקדמים נוספים בשוק הבניין מאפשרת לאדריכלים ומעצבים רבים לעשות שימוש בחיפויים אלה במגוון של פרויקטים שונים ברחבי הארץ והעולם, ועיון במגזיני עיצוב שונים מראה את אפשרויות היישום המרובות של חיפויי אלומיניום, HPL, קירות מסך, וכן הלאה, בעיצובים נהדרים של בתים פרטיים, מבני ציבור, מבני תעשייה, בנייני משרדים, מלונות ובנייני יוקרה.

חיפוי אלומיניום ודומיו מעניקים מימד מודרני עכשווי למבנה, וניתן לשלב אותם עם אלמנטים עיצוביים שונים על מנת לקבל אפקטים עיצוביים מגוונים. שילוב של חיפוי אלומיניום יחד עם בטון משווה חזות אורבנית ומודרנית למבנה. שילוב של חיפוי קירות באלומיניום עם שילוב של עץ מעביר מסר מתוחכם של חיבור בין עכשווי ומסורתי. מסר עיצובי כזה מתאים מאד לבתים פרטיים כמו גם למבני ציבור ומשרדים. דוגמה טובה היא חיפוי אלומיניום בקירות חוץ של בית פרטי, בשילוב עם ריצוף חוץ מעץ. המפגש בין ריצוף העץ החם והביתי יחד עם הקירות מחופי האלומיניום מייצר שילוב ניגודים משלים שמעניק לבית מראה מתוחכם וביתי גם יחד.

אם חשבתם שקירות מסך הם נחלתם הבלעדית של בניינים גדולים ומגדלי פאר, חישבו שנית. קירות מסך קטנים בשטח מצומצם ניתנים ומומלצים ליישום גם בבתים פרטיים. קיר מסך קטן בחזית הבית מאפשר לבאים בשעריו הצצה קטנה וראשונית אל תוך הבית ומשלב היטב בין הפנים לחוץ. שילוב של חיפוי אלומיניום עם קירות מסך הוא שילוב מרהיב ביופיו אשר מתאים הן לבתים פרטיים והן למבני ציבור או מבני משרדים.

חיפויים לאדריכלים ומעצבים

אדריכלים אשר מעצבים בנייני ציבור גדולים כדוגמת אולמות ספורט או בנייני עירייה, מיטיבים לשלב חיפוי אלומיניום עם חיפויים טבעיים. חשבו למשל על מבנה ציבור עם חיפוי אלומיניום בגימור טבעי לקירות החזית שלו, בשילוב עם מבואה מחופה באבני כורכר טבעיות. זהו שילוב מרשים מאד אשר מעביר מסר של שילוב הישן עם החדש, הטבעי עם המתועש, האתמול והמחר. דוגמה נוספת היא שילוב של חומרים שונים לחיפוי כניסה לבית פרטי : לבנים מפירוק יחד עם סרגלי עץ, ובתווך המבואה לבית אשר מחופה בחיפוי מתכתי כגון אלומיניום, HPL או אלוקובונד יעניקו פרשנות מודרנית לסגנון בניה ועיצוב כפרי ומסורתי.

ועם זאת, חיפויי אלומיניום ו HPL אינם חייבים להיות בסגנון מודרני והיי-טקי. ניתן להשיג היום חיפויי אלומיניום ולוחות HPL בגימורים שונים, צבעים מגוונים וקשת רחבה של טקסטורות – החל מדמויי עץ וכלה בהדפסה של כל גרפיקה שתעלו על הדעת על גבי לוחות

דילוג לתוכן