גדרות גלויות לא רק לעיניים, הן גם חשופות לכל מזג אוויר ולהשפעותיו. משתי עובדות אלה נובעים הצורך והדרישה להיותן עמידות ואסתטיות. כאלה הן גדרות אלומיניום שלנו ב טיפטופ המתמחה בייצור גדרות, פרגולות, מדרגות, מעקות ומגוון מוצרים נוספים.

התקנת גדרות

ניתן להתקין גדרות העשויות מחומרים שונים ובהם, בין השאר: עץ, נירוסטה, במבוק, פלסטיק וברזל. בחירה בהתקנת גדר אלומיניום היא בחירה טבעית ומתבקשת בהינתן תכונות החומר: הוא קל, ניתן לעיצוב בכל צבע וגוון. הוא חסין בפני מים ואש. למעט ניקיונו במים מדי פעם לא נדרשת שום פעילה לתחזוקתו.
גדר טובה ויפה תוחמת את מתחם הבית וחוצצת בינו לבין הסביבה. על מנת לקבל מענה מיטבי חשוב להזמין גדר כזאת מחברה המתמחה בייצורה ובהתקנתה על פי תקני האיכות והבטיחות המחייבים. הגדר סביב הבית מקנה ביטחון לדייריו. כמו כן גדר מאפשרת להגן על הגינה. גדר אלומיניום עם שלבים מאפשרת חדירת אור ואוויר וכמובן לראות את הגינה בכל יופיה.

חברתנו מעמידה לרשות לקוחותיה את מיטב אנשי המקצוע בתחום גדרות אלומיניום ובכך נהנים הלקוחות מייעוץ המאפשר להם להגדיר ולאפיין את צרכיהם, דרישותיהם ולתאם את ציפיותיהם כדי שהגדר תיתן את המענה הבטיחותי והאסתטי ביותר. להשלמת המראה ממליצים על חיפוי אלוקובונד

גדר שלבים מאלומיניום

גדר זו משרתת את הלקוחות לאורך שנים. ניתן להעשיר את הטקסטורה שלה בעיצובים שונים וכמו כן לשלב בה חומרים שונים כגון זכוכית, מה שמעצים את האפקט החזותי שלה. המחיר הגבוה-ביחס שלה לא אמור להניא אתכם מרכישתה אלא להעיד על איכותה ועל יוקרתה. בהינתן התכונות הרבות שלה המייחדות אותה לעומת חומרים אחרים, אין ספק באשר לאיכותה וליתרונות שיש לה על פני גדרות העשויים מחומרים אחרים. הואיל וגדר אלומיניום אינה מחלידה, אינה דוהה ושומרת על הצורה המקורית שלה במשך שנים רבות, מתייתר הצורך בתחזוקתה ובכך, עם הזמן, במבחן עלות תועלת מתבררת הבחירה בהתקנתה כבחירה מנצחת.

ההיצע עשיר של גדרות מאפשר ללקוחות לבחור את זו שתשלב באופן הטבעי עם הקו העיצובי של הבית וסביבתו. גדר אטומה או עם שלבים או קוביות. גדר עם תאורה או בלעדיה. גדר עם פרופיל עבה או דק. אם השיקול המרכזי בבחירת גדר הוא היותה אמצעי ביטחון והגנה, הבחירה עשויה להיות שונה מאשר בחירה, אשר השיקול המנחה אותה הוא החזות הדקורטיבית של הגדר. עם זאת, כאשר בוחרים בגדר אלומיניום – בכל בחירה משתלבים באופן טבעי ומובנה שני היתרונות המייחדים ומאפיינים גדר אלומיניום: הבטיחות והיופי, היופי והבטיחות.

הצעת הגשה…

אלומיניום נתפס ונחשב לחומר עיצובי נקי ומודרני. שימוש בו משווה לבית ולסביבתו מראה מוקפד. החברה מציעה מגוון מוצרי אלומיניום לבד מגדרות ובהם: מדרגות, מעקות, חיפויים מסוגים שונים ועוד. בשל היות האלומיניום חסין ועמיד, הבחירה בו היא בחירה פרקטית. שמירתו על צורתו ועל צבעו לאורך זמן מאפשרת ליהנות ממנו זמן רב יותר מאשר סוגים שונים של רהיטים אשר השימוש התדיר בהם עלול להאיץ את שחיקתם ואת בלייתם.

כשם שפרגולה משדרגת את איכות החיים של דיירי הבית ומאמירה את ערך הנכס, כך גדר אלומיניום בפרט וגדר סביב הבית בכלל מגבירים את תחושת הביטחון שלהם ואף היא, כמו הפרגולה, מעלה את שוויו של הנכס ועל פי צורך או רצון מגדילה את הסיכוי למכור אותו או להשכירו במחיר גבוה.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברה המעסיקה אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים בייצור ובהתקנה של גדרות אלומיניום במתחמים שונים תוך התאמה מיטבית שלהם לדרישות הלקוח.גדר לגינה

דילוג לתוכן