[x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0 0px 0 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_custom_headline level="h2" looks_like="h3" accent="false"]התקנת סוככי צד לפרגולה-למה זה משמש, ואילו סוגים קיימים בשוק?[/x_custom_headline][/x_column][/x_row][/x_section][x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0 0px 0 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_text]לרובנו יש בבית מרפסת סגורה, גג, או פרגולה המשמשים אותנו בכיף והנאה, לאורך כל ימות השנה. אבל מי מאתנו לא ישב פעם במרפסת וחשב "הלוואי שהייתי יכול לשבת פה בלי שכל הרחוב יראה אותי" או ניסה לצמצם את כמות השמש הנכנסת מהצדדים הפתוחים?
סוככי צד לפרגולה נועדו בדיוק לשם כך, להפריד בין הפנים לחוץ, וליצור מחיצה בין הבית לרחוב. הם מוקמים על קצה פרגולה או גג, ויוצרים מעין קיר או מסך המשמשים בתפקיד כפול-מניעה של חדירת השמש למקום, ופרטיות מעיני העוברים ושבים.
סוככי הצד בעצם משלבים את היתרונות של סוגי סוככים שונים, על מנת לספק לכם את המוצר הסופי היעיל והטוב ביותר. הם עשויים מחומרים איכותיים ועמידים שנועדו למקסם את ההשקעה שלכם. כמו כן, הסוכך יכול להיות מורד באופן קבוע, אך ישנה אפשרות להעלות אותו בצורה חשמלית או מכנית, על פי הצורך. הסוככים הם גם תוספת דקורטיבית למרחב, וניתן להזמין אותם בעיצובים שונים שיתאימו למטרה לשמה הם דרושים. הגדלים ניתנים להזמנה אישית, כמו גם זווית הירידה של הסוכך בהזמנת סוכך מסך לחלונות או גלריות.
אנו ממליצים בחום על שילוב של סוככי צד יחד עם פרגולה, על מנת ליצור את הקירוי המושלם ביותר לאזורים החשובים לכם בגינה, בבית העסק או באולם. במקרה זה, הסוכך יותקן על קצה הפרגולה.[/x_text][/x_column][/x_row][/x_section][x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0 0px 0 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_image type="none" src="" alt="" link="false" href="#" title="" target="" info="none" info_place="top" info_trigger="hover" info_content=""][/x_column][/x_row][/x_section][x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0 0px 0 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_custom_headline level="h3" looks_like="h3" accent="false"]מה זה בעצם סוכך צד לפרגולה?[/x_custom_headline][x_text]סוכך צד הוא בעצם סוכך שמוקם על קצה הפרגולה, ויוצר מעין קיר בין הפרגולה לקרקע. ישנם כמה סוגים של סוככי צד, ביניהם סוכך חשמלי וסוכך ידני. הסוכך החשמלי נע על מסילות ומונע עם מנוע מיוחד, ומאפשר גם אפשרות הנעה ידנית. הסוכך הידני מתכוונן ללא מנוע, ונע באופן מכני ע"י מנואלה ידנית. הסוכך החשמלי מתאים במיוחד להתקנות גדולות במיוחד, או לבתי עסק בהם התנועה ערנית. סוכך ידני מתאים לבתים או מקומות מוצלים בדרך כלל, כמו גם לשומרי שבת. כמובן שהסוכך החשמלי מאפשר שימוש בשבת עם נטרול המנוע ביום שישי, ושימוש במנואלה הידנית.
סוככי הצד מאפשרים לכם לווסת את כמות האור הנכנסת למרפסת או לגג. הם גם מאפשרים לבחור מתי אתם רוצים לראות את העולם, ומתי אתם רוצים עוד טיפה פרטיות ושקט. סוכך הצד מותקן בצורה אנכית, בדומה לקיר, ומתאים במיוחד למרפסת סגורה משולבת עם חלונות, למרפסת המשקיפה על מרחב ציבורי רועש, ולחלונות רחבים במיוחד (כמו למשל במסעדות).
ניתן גם להרכיב תוספת קטנה מתחת לפרגולה, בצורה שלא מפרידה לחלוטין את החוץ והפנים, אך עדיין מסננת ביעילות את קרני השמש הישראלית.[/x_text][/x_column][/x_row][/x_section][x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0 0px 0 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_custom_headline level="h3" looks_like="h3" accent="false"]"חלון ווילון" או סוכך מסך[/x_custom_headline][/x_column][/x_row][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_text]אופציה נוספת הקיימת בשוק היא התקנת "חלון ווילון", שהוא מעין מסך המשתלב כווילון, ומשמש לסגירה צדית. "חלון ווילון" מאפשר לבעלי עסקים ומסעדות להרחיב את שטח הפנים שלהם, ע"י יצירת אזורים מוצלים במשך כל ימות השנה. בשימוש ביתי, ה"ווילון" מתאים במיוחד למרפסת מקורה, ושילובו בקונסטרוקציה קיימת עם סוגי סוככים שונים, יאפשרו לכם לנצל את המרפסת או הגינה במשך כל עונות השנה.
שילוב של "חלון ווילון" יתאים במיוחד למסעדות, אולמות, וגני אירועים בהם יש חלונות פנורמיים בשילוב עם חיפוי קירות המראה יהיה מרהיב. כבעלי עסקים, אנו רוצים מאד חלונות פנורמיים, המעניקים תחושה של מרחב ויוקרה לכל סביבה. אך כולנו מודעים לכך שקרני השמש עלולות להרוס בקלות כל אירוע. שילוב של "חלון ווילון" או סוכך צד בבית העסק שלכם, ישדרג משמעותית את חוויית הלקוחות, ויאפשר לקיים אירועים בכל שעות היממה. אם אתם בעלי מרחב עבודה חופשית או מסעדות במגדלי עסקים, תוכלו להתקין סוכך מסך שיאפשר ללקוחותיכם להתמקד בפגישת העסקים שלהם ללא הפרעה חיצונית.
ה"חלון ווילון", או בשמו השני-סוכך מסך, קיים בכמה וריאציות. יש העשויים מיריעות של בד, ויש העשויים מיריעות של PVC. כמו כן, ניתן לבחור את רמת השקיפות או האטימות בה אתם חפצים.[/x_text][/x_column][/x_row][/x_section][x_section style="margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 45px 0px 45px 0px; "][x_row inner_container="true" marginless_columns="false" bg_color="" style="margin: 0px auto 0px auto; padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_column bg_color="" type="1/1" style="padding: 0px 0px 0px 0px; "][x_prompt type="left" title="צרו איתנו קשר " message="התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות " button_text="צור קשר" button_icon="lightbulb-o" circle="true" href="https://top-alum.co.il/%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/" href_title="" target=""][x_text]מידע נוסף על מוצרים מבית טיפ טופ:  גדר אלומיניום
חיפוי אלומיניום אלוקובונד מבית טיפ טופ[/x_text][/x_column][/x_row][/x_section]

דילוג לתוכן