מקלחונים בעיצובים שונים ומחירים עדכניים

מקלחון מפואר

בונים בית או מתכננים שיפוץ ? חלק משמעותי מתכנון הבית וחדרי הרחצה כולל את נושא האמבטיות או המקלחונים. אם בעבר הסטנדרט המקובל בחדרי הרחצה הישראליים היה אמבטיה רגילה, הרי שהיום נראה שהאמבטיה איבדה את מקום הבכורה שלה ונדחקה הצידה על ידי הכוכבים החדשים של חדרי הרחצה : מקלחונים !

מדוע מקלחונים הם בחירה מוצלחת יותר לחדר הרחצה שלכם?ראשית לכל, אם אנחנו מסתכלים על חדר הרחצה שלנו באופן פונקציונלי, הרי שאנחנו כבר יודעים שגם בבית שיש בו אמבטיה, רוב המקלחות נעשות בו בעמידה ולא במסגרת רחצה באמבט קצף. למרות החלומות והתכנונים, רוב האנשים מתקלחים ולא מקיימים שגרת אמבטיות שוטפת.

מבחינת צריכת המים, כמובן שאין להשוות בין צריכת המים באמבטיה ממוצעת לבין צריכת המים במקלחת בתוך מקלחון. האמרת מחירי המים בשנים האחרונות עודדה בעלי בתים רבים לעשות את המעבר המתבקש מאמבטיה למקלחון בחדרי הרחצה שלהם.

אל תתנו לסיומת "ון" המקטינה במילה מקלחון להטעות אתכם – מקלחון ממש לא חייב להיות קטן. אמת, בעבר, מקלחון ממוצע היה קטן וצפוף ופרוש על שטח מצומצם מאד, אבל כיום, לצד מקלחונים צרים ומינימליים (אשר מתאימים במיוחד לחדרי רחצה בעלי שטח מוגבל) ניתן לבנות ולייצר מקלחונים בטווח גדול מאד של מידות.

טלפון במשרד: 073-7969744
אימייל: tiptop.alum@gmail.com
שעות פעילות:
ימים א-ה 8:00-19:30
יום ו -8:00-13:00
אזור פעילות: קו כרמיאל בצפון ועד קו אשקלון בדרום.

מקלחונים מותאמים מושלם לחדר הרחצה שלכם

מכיוון שניתן לייצר מקלחונים במגוון של גדלים וצורות, אפשר להתאים לכל חדר רחצה מקלחון בדיוק לפי מידותיו. כך ניתן לעשות שימוש בנישות קיימות ובכך למקסם את ניצול חלל חדר הרחצה. כל מעצב פנים יוכל לומר לכם שהסוד בניצול נבון של שטחי המגורים והמחייה בבית הוא ניצול יעיל של הפינות בחדרים השונים. מקלחון פינתי עושה זאת בחכמה וביעילות ומפנה לכם מקום יקר בחדרי הרחצה שהם בדרך כלל מוגבלים בגודלם.

מקלחונים קעורים

סוגים של מקלחוניםעולם המקלחונים הוא עולם רחב ומגוון וטומן בחובו אפשרויות רבות. החל ממקלחונים מובנים סטנדרטיים בהתאם לגודל חדר הרחצה שלכם וכלה במקלחונים גדולים ומפוארים בהזמנה מיוחדת. ניתן לחלק את המקלחונים לפי החלוקות הבאות : חלוקה לפי מידה – מקלחונים במידות סטנדרטיות לעומת מקלחונים במידות מיוחדות, חלוקה לפי אופן הפתיחה – פתיחת הזזה או פתיחת ציר, וחלוקה לפי צורה : מקלחון פינתי, מקלחון חזיתי, מקלחון מצולע, מקלחון מעוגל, אמבטיון וכן הלאה. המגוון הרחב של סוגי המקלחונים מאפשר לכם להתאים את המקלחון לסגנון החיים שלכם, לסגנון העיצובי של הבית שלכם, לצרכים שלכם, לאילוצים שלכם, לתקציב שלכם, וכמובן, למבנה חדר הרחצה שלכם. ככל ששטחו של חדר הרחצה שלכם גדול יותר, הגמישות בעיצוב המקלחון רבה יותר ותוכלו לעצב מקלחון לפי מידותיכם וטעמכם וליהנות מחוויית רחצה אישית ומפנקת במיוחד.

חצאי מקלחונים

  1. מקלחון עם דופן אחת קבועה ודלת הנפתחת בזווית של תשעים מעלות.
  2. מקלחון עם שתי דפנות אשר מחוברות לקיר ונפתחות בזווית של 90 מעלות.
  3. מקלחון עם שתי דפנות מקובעות לקיר, אליהן מחוברות דלתות הנפתחות בזוויות שונות.
  4. מקלחון עם דופן קבועה, ושתי דלתות צרות אשר נפתחות פנימה/החוצה.
  5. מקלחון עם שתי דלתות אשר נפתחות בזווית של 180 מעלות כל אחת מהן.
  6. מקלחון עם קיר צד קבוע ודלת הרמוניקה.
  7. מקלחון עם שתי דלתות הרמוניקה.
  8. מקלחון הזזה.
  9. מקלחון פינתי מעוגל.
  10. מקלחון פינתי קטום.

המידות הסטנדרטיות של מקלחונים פינתיים הן בדרך כלל 80 ס"מ על 80 ס"מ או 90 ס"מ על 90 ס"מ, אך ניתן להזמין אותם בכל גודל כמעט, בהתאם למידות חדר הרחצה שלכם. את המידות אנו לוקחים רק לאחר התקנת כל הכלים הסניטריים בחדר הרחצה, כולל ארון האמבטיה, ולאחר סיום הדבקת אריחי חיפוי הקירות וחיפוי הרצפה. זאת כדי להבטיח שהמידות שאנו לוקחים הם מדויקות ומבוססות על המצב בשטח.

מקלחונים בסגנון רטרו

  1. מקלחון עם דלת אחת אשר נפתחת פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  2. מקלחון עם שתי דלתות אשר נפתחות פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  3. מקלחון עם דופן קבועה מחוברת לקיר ודלת אשר נפתחת פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  4. מקלחון עם דופן קבועה מחוברת לקיר ו שתי דלתות אשר נפתחות פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  5. מקלחון עם שתי דלתות אשר נפתחות פנימה או החוצה בזווית של 180 מעלות.
  6. מקלחון עם שתי דפנות קבועות ודלת אחת הנפתחת פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  7. מקלחון עם שתי דפנות קבועות ושתי דלתות הנפתחות פנימה או החוצה בזווית של 90 מעלות.
  8. מקלחון עם דלת הרמוניקה.
  9. מקלחון הזזה עם שתי דלתות הזזה.
  10. מקלחון הזזה עם שלוש דלתות הזזה.
  11. מקלחון ללא דופן קבועה ועם שתי דלתות הנפתחות פנימה והחוצה בזווית של 90 מעלות.

צירים מינימליסטיים או צירים מפרופילים


צירים מפרופילים מורכבים לאורך כל דופן המקלחון וניתנים להתקנה על כל סוגי הקירות. לעומתם, צירים מינימליסטיים מותקנים בין דופן המקלחון לקיר, ואינם ניתנים להתקנה על קירות גבס או על קירות שאינם ישרים. החזות של צירים מינימליסטיים היא חזות מרשימה, יוקרתית ומודרנית יותר מחזותם של צירים מפרופילים.

סוגי זכוכית למקלחונים


ראשית כל, הזכוכית בה אנו עושים שימוש במקלחונים היא זכוכית בעובי של 4 מ"מ, 6 מ"מ ו 8 מ"מ. מבחינת העיצוב, קיים מגוון רחב מאד של גימורים וסגנונות זכוכית למקלחונים. בין סוגי הזכוכית האפשריים ניתן למנות זכוכית שקופה, זכוכית חלבית, זכוכית צ'ינצ'ילה, זכוכית גרניט, זכוכית אפורה, זכוכית ברונזה, זכוכית פפיטה, זכוכית אסיד ועוד. כמובן שניתן להתקין במקלחון שלכם זכוכית בכל גוון שתרצו בו. גם כאן, כשיוצאים מגבולות הסטנדרט המחירים הם בהתאם, אבל חשבו כמה יפה יכול להיראות מקלחון עם זכוכית שקופה בגוון מיוחד כמו אדום או ירוק. בנוסף, ניתן לגוון את מראה הזכוכית על ידי צריבות והטבעות. נהוג מאד להתקין במקלחון דלתות זכוכית עם הטבעות או צריבות במיקומים "אסטרטגיים" אשר מאפשרים פרטיות לרוחצים במקלחון בזמן שיש אנשים נוספים במקלחת. בחירה נוספת היא בין זכוכית בגימור מבריק או זכוכית בגימור מט, וכן בין רמות שקיפות שונות של הזכוכית.

מקלחון קטום או מקלחון מעוגל


המקלחונים הפינתיים מתחלקים, בין היתר, למקלחונים קטומים או מעוגלים. המקלחונים הקטומים הם מקלחונים זוויתיים, ואילו המקלחונים המעוגלים הם מקלחונים בקוים מעוגלים ורכים. הבחירה היא בעיקר עיצובית ותלויה בסגנון ובטעם שלכם.

אביזרים שונים למקלחונים


כאן הבחירה היא בין ידיות מסוגים שונים, אביזרים נוספים כגןו מתלה למגבות, מאחז יד, סוג הברזים וסוג מזלף המים. אפשר לשלף מזלפי מים באפקטים שונים, כגון אפקט מפל מרשים. אפשר לשלב לתאורה במזלפים, ולהפוך את חווית המקלחת לחוויה צבעונית ומרעננת במיוחד.

חיפוי קירות למקלחונים


חיפויי קירות שונים ישוו מראה שונה למקלחונים זהים. תוכלו לבחור להמשיך את הקו של אריחי חיפוי הקירות של כל חדר הרחצה שלכם ותוכלו דווקא לייחד את המקלחון שלכם ולחפות את הקירות שלו באריחי חיפוי בעיצוב שונה. מכיוון שגדול ככל שיהיה, המקלחון אינו תופס את כל קירות חדר הרחצה, מאפשרת לכם להיות נועזים יותר בבחירות שלכם ולבחור באריחים מעוצבים יותר, בולטים יותר לעין, צבעוניים או בגימור שונה, אשר יתרמו לעיצוב חדר הרחצה שלכם ויוסיפו לו צבע ועניין. אפשרות נוספת היא לבחור בחיפוי זכוכית לקירות המקלחון שלכם. כאן תוכלו לבחור בין חיפוי אטו או שקוף, צבעוני או שקוף, מבריק או מט, ותוכלו גם לבחור בחיפוי זכוכית עם הטבעות, צריבות ואפילו הדפסים שונים.  עבור סכום הכסף המתאים, ניתן להדפיס או לצרוב היום על זכוכית לחיפוי קירות כל אלמנט או תמונה שתרצו

מקלחון עם אגנית או מקלחון המותקן ישירות על הרצפה ?

מקלחונים גובה תקרה

אם בעבר כל המקלחונים הגיעו עם אגנית מובנית, היום ניתן לבחור בין מקלחון עם אגנית או מקלחון אשר מותקן ישירות על הרצפה. יתרונות האגנית הן המראה שלה, היותה קלה לניקוי והמגוון של הגדלים והצורות בהם ניתן לייצר אותה. היתרון המשמעותי של התקנת מקלחון ישירות על הרצפה הוא שבחירה זאת מאפשרת עיצוב ובניה של מקלחונים במידות לא סטנדרטיות. יתרונות נוספים הם חסכון במחיר האגנית וחזות "נקייה" יותר כלומר ללא עומס ויזואלי. על מנת שניתן יהיה להתקין מקלחון ישירות על הרצפה, יש לדאוג לשיפוע מתאים בריצוף. שיפוע זה מאפשר ניקוז טוב של המים ומונע זליגה שלהם אל מחוץ לשטח המקלחון.

מחירי מקלחונים נעים על טווח רחב יחסית של 1,000-7,000 ש"ח. ככלל ניתן לומר שמקלחונים סטנדרטיים יעלו פחות ממקלחונים בהזמנה אישית, מקלחוני חזית יהיו בדרך כלל יקרים יותר ממקלחוני פינה, ודלתות הרמוניקה מייקרות את מחיר המקלחון. עם זאת אלו אמירות כלליות וכמובן שקיימים מקלחוני חזית שעולים פחות ממקלחוני פינה ולהפך. מחיר המקלחון תלוי בשילוב של כל הפרמטרים :  מידות, סוג הפרופיל, סוג הזכוכית, רמת הפרזול, מספר הדלתות, סוגי הדלתות וכן הלאה.

אגנית 80X80 למקלחון 300-600 ₪

אגנית 90X90 למקלחון 600-1,200 ₪

אגנית 80X120 למקלחון 1,100-2,000 ₪

מקלחון פינתי סטנדרטי 80X80 פרזול בסיסי זכוכית 6 מ"מ  650-1200 ₪ 

מקלחון פינתי סטנדרטי 90X90 פרזול איכותי זכוכית 6 מ"מ 1,200-3,000 ₪

מקלחון פינתי סטנדרטי 90X90 פרזול איכותי זכוכית 8 מ"מ 1,400-3,000 ₪

מקלחון פינתי סטנדרטי 100X100 פרזול יוקרתי זכוכית 8 מ"מ 3,200-6,300 ₪

מקלחון הרמוניקה סטנדרטי 90X90 זכוכית 6 מ"מ 1,400-3,000 ₪

מקלחון חזית עד אורך 120 ס"מ, פרזול בסיסי, זכוכית 6 מ"מ 750-900 ₪

מקלחון חזית עד אורך 120 ס"מ, פרזול איכותי, זכוכית 6 מ"מ 1,100-2,500 ₪

מקלחון חזית עד אורך 120 ס"מ, פרזול איכותי , זכוכית 8 מ"מ 1600-3600  ₪

אמבטיון 80 ס"מ 500-1300 ₪

אמבטיון 120 ס"מ 650-1550 ₪

 

תוספת מחיר ממוצעת להגבהת דלתות המקלחון לגובה של 2 מטר = 10-15% ממחיר המחירון.

תוספת מחיר ממוצעת להגדלת המקלחון = 10-15% ממחיר המחירון לכל 10 ס"מ.  

התקנת מקלחון 300-600 ₪

דילוג לתוכן